關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 喇沙小學 請問有沒有家長在首論15分入到呢?
發新帖
查看: 1478|回覆: 0
go

請問有沒有家長在首論15分入到呢? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

貢獻勳章


7272
1#
發表於 12-8-31 14:29 |顯示全部帖子
在過去十年八年裡,二十五分必入,二十分要抽,十五分唔駛諗!

唔好話喇沙,就算係同會的陳瑞祺(喇沙),二十分都未必入穩!
‹ 上一主題|下一主題