關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖母小學 中伏呀
發新帖
查看: 1996|回覆: 0
go

中伏呀 [複製鏈接]

Rank: 4


620
1#
發表於 08-11-17 23:28 |顯示全部帖子
你真係好有心!! 鬼死咁lazy的我, 一諗起行果條斜路, 就"玲"願欠交. 橫掂廿次先記缺點.
你講個個校工係咪陳太? 佢唔知係咪好忙, 有兩次咁啱經學校附近諗住接個囡放學, 打俾陳太叫她通知囡囡唔好走去排保姆車隊, 但陳太竟然唔記得通知, 阿囡真係走咗去排保姆車, 幸好之前都有打俾保姆車叔叔通知.不過陳太對小朋友好好笑容, 又好願應酬她們. 我見親佢都係同小朋友傾緊計.
果個訓導主任係咪詹老師? 阿囡都好驚佢. 不過, 她也算是個好的老師. 聽之前有個轉了校的家長提起她,  都說她很好.
學校的校規真係多又煩! 希望訓練到小朋友獨立, 照顧到自己, 所以不給家長幫小朋友帶功課返學又唔奇..但係我好記得小一簡介會校長講家長真係要"幫"吓d小朋友, 不過大家對"幫"的定義唔一樣.......所以我都成日"幫"阿囡.
‹ 上一主題|下一主題