關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 升中派位 東涌誇區自行
發新帖回覆
查看: 229|回覆: 2
go

東涌誇區自行 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1009
1#
發表於 3 天前 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
黎緊小朋友升小五,準備呈分試。
唔知自行可以選咩學校好,大家有好的建議嗎?
女兒小一到小四的成績比較不穩定,無特異功能,平均考級3至16,主要係比較好靜,同埋個人動作好慢,有時仲會做唔哂d卷。數學比較弱,大概考7x至92分之間,多是8字頭,其他科都還好,多有9字頭。每次都係因數學科而拉低名次。
如果數學又再炒,考級20之內,誇區自行的學校有咩推薦呢?
佢心儀表姐間中學,銘基,如果只考級20,自行會否有難度呢。
   0    0    0    1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


31600
2#
發表於 前天 10:40 |只看該作者
荃灣廖寶珊,近荃灣站

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13


75072
3#
發表於 前天 11:53 |只看該作者
fibe0313 發表於 26-6-25 21:21
黎緊小朋友升小五,準備呈分試。
唔知自行可以選咩學校好,大家有好的建議嗎?
女兒小一到小四的成績比較不 ...

請問有無學校近年升中派位結果
級20左右自行官津直資有什麼取錄?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖 回覆
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊