- 在線時間
- 75 小時
- 最後登錄
- 26-6-27
- 國民生產力
- 5549
- 附加生產力
- 13306
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 16-11-21
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 5715
- 主題
- 22
- 精華
- 0
- 積分
- 24570
- UID
- 2356337
  
|
73662710 發表於 26-6-20 11:21 
同一寺廟各自修行, 如果成績好想做研究, 自己主動搵教授教授唔會唔收嘅.
如果講到研究撥款香港係多定少, 我 ... 其實某程度我都同意你嘅講法, 不過我想解釋幾點.
1. 其他網友基於什麼作出分享, 我不知道. 所以, 係煲係扁, 或是妄自菲薄, 又或是自信滿滿, 我就no comment啦.
2. 但從基本角度去睇, 呢啲so-called嘅排名, 喺大學嘅科研成就為基礎, 唔係指收嘅學生成績有幾多粒星星.
3. 而講到高科技, 在香港嘅大學, 簡單啲講, 如你所說, 就是水泡科. 如果真係科研有成, 功勞都係內地學生居多. (我哋自己係咪應該檢討一下呢)
4. 講科研就係講錢, 香港稅制, 大市場小政府, 藏富於民, 大家自己每年交多少薪俸稅, 自己好清楚, 唔好話好似西方國家, 食你一半, 就算內地個人利得稅, 入息稅, 也是40%以上, 係咁嘅財政條件之下, 香港政府, 可以有幾多支源投入科研, 心中有數. 所以點解我話, 清華一年嘅科研資金, 隨時已經多過成個香港所有大學嘅總和. 更不用說, 他是14億人口大國, 集中精力培養的重點大學, 講話香港大學排名高於清華, 相信, 並且因此感到自豪???
5. 唔好講什麼"矽谷", 淨係大陸同香港畀, 有冇聽講過香港有咩大公司, 每年捐多少錢, 支持香港大學嘅科研? 大陸, 淨係騰訊阿裡巴巴(其他都唔講喇), 科研, 創科基金, 已經係冇得畀.
6. 我都係香港嘅大學做個研究工作, 向政府申請funding, 條件苛刻, 往往一個project, 要分解做很多個小projects, 才有機會成功申請到. 咁樣點樣做大型項目???
7. 當年我在哪個窮國家的二線大學回港, 有幸和香港大學CS的一位professor交流, 他現在還是其中一個research group的head, 他知道我的背景後, 他是舉起拇指說, 你的大學是"好嘢", 我當時也感到十分奇怪, 後來我才知道, 原來他的研究團隊所用的電腦系統, 是一台有26粒cpu的超級電腦, 所以, 他很清楚, 我大學那邊的那套(同系)的自主研發1260粒cpu系統, 有多大的差異. (同一個窮國家的二線大學對比, 都有如此大差距...)
8. 我這些觀點, 都不是基於自尊, 自大, 或者自卑, 而得出的. 現實歸現實, 知道自己強弱點在哪, 才會知道怎樣改進.
|
|