關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 啟思幼稚園 想問啟思課程
發新帖
查看: 7957|回覆: 0
go

想問啟思課程 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


114
1#
發表於 18-12-12 18:25 |顯示全部帖子

回覆樓主

其實佢唔係叫淺,係適齡,揸筆揸得正確,唔會寫壞手勢,去到k3都要求寫得多字架,都要寫句字,但呢間學校好係令我小朋友有自信,主動,同肯企出黎講野,大部分小朋友都好叻,好開心,今年知道有同學英文朗誦比賽拎冠軍,以全港幼稚園比賽黎講,包攬了冠軍同季軍好叻叻呀
‹ 上一主題|下一主題