關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 公開考試 音統局的樂器班面試
發新帖
查看: 28697|回覆: 1
go

音統局的樂器班面試 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4051
1#
發表於 17-8-25 11:02 |顯示全部帖子
manedith 發表於 17-8-24 20:25
我哋冇諗過用音樂考中學加分之類,所以小朋友冇乜壓力。
音統包埋楽理,去到高級班就保送考八級。順利嘅話 ...
不是保送考八級, 是教八級的曲目, 要自己去報考的.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4051
2#
發表於 19-3-19 10:19 |顯示全部帖子
HL711 發表於 19-3-12 16:49
請問要自己去報考的., 如果報左, 老師是否會幫忙考級?是否音樂事務處考試的範圍和 ARBSM 一樣?
在那找件奏 ...
如果小朋友已經 A2/3, 考 grade 8, 可以經 MO 赧考, 如果經 MO 報考的, 老師會教考試歌, MO 會有伴奏老師.
如果自己報考的, 要自己安排 (搵老師教考試歌, 自己安排伴奏)
‹ 上一主題|下一主題