關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 8230|回覆: 10
go

執書包 [複製鏈接]

Rank: 4


982
1#
發表於 11-9-7 13:05 |顯示全部帖子
不是帶上午的書 only 嗎?
原帖由 lrxsam 於 11-9-7 12:57 發表


我今日先知要執晒全日的書...慘!

Rank: 4


982
2#
發表於 11-9-7 13:36 |顯示全部帖子
1E的網上家課冊真係有寫帶 1-8 堂的書 wor, 學校點攪架,真係唔清又唔楚 ar,見其他班已經開始有功課了,但囝囝的1B仲係一份正式的功課都未有,手冊未有,學生相的要求又無講過, 唉...
原帖由 ilovematthew 於 11-9-7 13:23 發表


唔係啊, 1D

Rank: 4


982
3#
發表於 11-9-8 16:55 |顯示全部帖子
今日的網上家課冊好奇怪, 同時出現了 8/9 及 9/9 的功課

Rank: 4


982
4#
發表於 11-9-8 18:06 |顯示全部帖子
我囝囝都有講過是堂上完成及交了, 咁可能是真的
原帖由 ypyemily927 於 11-9-8 18:05 發表
我問呀仔話喺學校做左功課交左俾miss,但好似1B班特別少功課!

Rank: 4


982
5#
發表於 11-9-12 10:35 |顯示全部帖子
Hi keropi_lai,
你小朋友劍橋英文在邊度上架?
原帖由 keropi_lai 於 11-9-9 16:41 發表
我就放在星期六劍橋英文, ENOPI MATHS, 象棋, 星期日就游水, 不過象棋下期應該會調去星期日, 唔知學校幾時才知課外活動的資料呢

Rank: 4


982
6#
發表於 11-9-12 12:46 |顯示全部帖子
Thanks
原帖由 keropi_lai 於 11-9-12 12:37 發表


我在花園城YES CENTRE學, 都學了年幾了, 由K3 Junior starter到現在starter

Rank: 4


982
7#
發表於 11-9-14 09:15 |顯示全部帖子

回復 61# candypoon 的帖子

大家有無報梁小的課外活動呀?:)

Rank: 4


982
8#
發表於 11-9-14 14:30 |顯示全部帖子
[詞語] < 我估應該即係該課文內的生字/生詞
原帖由 kittypo 於 11-9-14 10:57 發表
默書範圍[詞語],真係唔係好明到底係邊D

Rank: 4


982
9#
發表於 11-9-16 11:44 |顯示全部帖子
我都係對"8寶箱"唔多了解,也在考慮中...
原帖由 keropi_lai 於 11-9-16 09:12 發表


未必參加了, 平日真係沒時間, 而且一開電腦, 我個仔一定會玩埋其他遊戲

Rank: 4


982
10#
發表於 11-9-19 09:38 |顯示全部帖子
keropi_lai, 我同你一樣bor, 一個P1一個K2
原帖由 keropi_lai 於 11-9-19 08:50 發表


真架, 我地家長適應的時間仲要長架, 我日日6:00AM起身, 送完個仔上校車就返工, 開頭真係人真癲, 不過又好想陪下佢, 我都有個囡囡K2, 佢就工人揍去坐校車, 因為我趕不切, 你2個小朋友一齊上小一同K1, 又係人都癲,  ...

Rank: 4


982
11#
發表於 11-9-19 11:19 |顯示全部帖子
yes, 我囝囝係 1B 架, 不過囡囡就不是返沙田的
原帖由 keropi_lai 於 11-9-19 10:57 發表


係呀, 我囡囡在恩典讀架,你仔仔是不是1B??
‹ 上一主題|下一主題