- 在線時間
- 272 小時
- 最後登錄
- 16-11-16
- 國民生產力
- 57
- 附加生產力
- 465
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-7-27
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 460
- 主題
- 20
- 精華
- 0
- 積分
- 982
- UID
- 1929

|
keropi_lai, 我同你一樣bor, 一個P1一個K2 
原帖由 keropi_lai 於 11-9-19 08:50 發表 
真架, 我地家長適應的時間仲要長架, 我日日6:00AM起身, 送完個仔上校車就返工, 開頭真係人真癲, 不過又好想陪下佢, 我都有個囡囡K2, 佢就工人揍去坐校車, 因為我趕不切, 你2個小朋友一齊上小一同K1, 又係人都癲, ... |
|