關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖類斯中學(小學部) 聖類斯打來叫我上十三星期導向班
發新帖
查看: 16469|回覆: 11
go

聖類斯打來叫我上十三星期導向班 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1098
1#
發表於 13-12-7 12:26 |顯示全部帖子

引用:才決定是否給我offer,請問其它人有否同樣的

原帖由 tonyss 於 13-12-07 發表
才決定是否給我offer,請問其它人有否同樣的case?Anyway, 我都會去因是心水學校!



  ...
我都係,我仔仔係無份上體驗班的備取生,但今早突然收到電話,12日14日開始上,但老師話要上完(至明年5月)先知有無offer!

我唔介意上,但最煩剛撞正其他興趣班,要從新安排時間。而且最怕上完咁多堂最後無份讀就大失預算!



Rank: 5Rank: 5


1098
2#
發表於 13-12-7 21:12 |顯示全部帖子

引用:其實導向班11月23日開始已上了兩堂,當日除

原帖由 winbun 於 13-12-07 發表
其實導向班11月23日開始已上了兩堂,當日除了有上體驗日的正取生和備取生,也有一批無上體驗日的備取生被ca ...
那麼機會率是否少過一半,因為早前有家長話正取生是可以不上導向班的



Rank: 5Rank: 5


1098
3#
發表於 13-12-7 22:21 |顯示全部帖子

引用:校長之前講過+(第一日導向班),+已出左+40+

原帖由 kiddodo 於 13-12-07 發表
校長之前講過 (第一日導向班), 已出左 40 個 offer, 即是說剩下的備取生爭剩餘的 30 個位. 如樓上的家長所 ...
咁即係3.7人爭一個位,不過相信大抽獎後放棄聖類斯的正取生/備取生大有人在,咁最終可能係2-3人爭一個位。



Rank: 5Rank: 5


1098
4#
發表於 13-12-7 22:25 |顯示全部帖子

引用:本身無報聖類斯,想問呢啲導向班要唔要俾錢

原帖由 甘恩 於 13-12-07 發表
本身無報聖類斯,想問呢啲導向班要唔要俾錢𠺢?
甘恩,你小朋友咁叻,更係不用報St Louis啦! 你揀定邊間學校未呀?

St Louis的導向班要$500



Rank: 5Rank: 5


1098
5#
發表於 13-12-7 22:47 |顯示全部帖子

引用:Quote:sh_yip+發表於+13-12-7+22:25+甘恩,

原帖由 甘恩 於 13-12-07 發表
Sh_yip,咪講笑啦!現在只hold高小一間。
好多謝你為我哋這些無offer的家長設想,只hold一間學校。如果我有高小,我都會咁做。



點評

甘恩  由報小一到現在,未曾hold過兩間小學。我支持一人一學位。  發表於 13-12-7 23:20

Rank: 5Rank: 5


1098
6#
發表於 13-12-7 23:06 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+甘恩+於+13-12-07+發表咁15堂

原帖由 winbun 於 13-12-07 發表
對!是由St. Louis小學老師教。上中、英、數,中文會用普通話教拼音。若時間許可,我覺得是一個很不錯的課 ...
多謝你的資料,請問你有沒有導向班的時間表,可否post出來,因為我要盡快從新安排星期六上午的兩樣興趣班去上導向班,謝謝!



Rank: 5Rank: 5


1098
7#
發表於 13-12-7 23:22 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+sh_yip+於+13-12-07+發表多謝

原帖由 winbun 於 13-12-07 發表
據我所知應該只有9:30-10:30及11-12兩段時間,學校應該已assign你去其中一段時間,5月24日是last class。



  ...
Thanks a lot. 咁我下星期六先上第一堂,是否只要上12個星期呢? 因為11月23日已開始咗。



Rank: 5Rank: 5


1098
8#
發表於 13-12-8 00:30 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+winbun+於+13-12-07+發表據我

原帖由 tonyss 於 13-12-08 發表
玩到5月24日 ....
我諗係因為要減去學校的聖誕、農曆新年及復活節假期,所以拖到5日24日咁遲!

Winbun - 請問導向班有無功課做?



Rank: 5Rank: 5


1098
9#
發表於 13-12-8 15:01 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+sh_yip+於+13-12-08+發表我諗

原帖由 winbun 於 13-12-08 發表
你說得對,這些節日期間是不用上堂,學校說因為家長有可能要帶小朋友去旅行。暫時上了兩堂無聽到有功課要做 ...
Thanks a lot.



Rank: 5Rank: 5


1098
10#
發表於 13-12-8 23:18 |顯示全部帖子

引用:另外,導向班是有功課的。我見過朋友個囝要

原帖由 wuws 於 13-12-08 發表
另外,導向班是有功課的。我見過朋友個囝要做worksheet.




Rank: 5Rank: 5


1098
11#
發表於 13-12-9 14:22 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+wuws+於+13-12-08+發表另外,

原帖由 winbun 於 13-12-08 發表
導向班有份notes派俾小朋友,在堂上有寫嘢,但我小朋友嗰班暫時返屋企都唔需要做功課,不過唔知係咪每班一 ...
你的小朋友上導向班開心嗎?



Rank: 5Rank: 5


1098
12#
發表於 13-12-9 22:15 |顯示全部帖子

引用:我你上得好開心

原帖由 candon 於 13-12-09 發表
我你上得好開心
咁就最好啦!



‹ 上一主題|下一主題