關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 協恩中學附屬小學 協恩轉直資 = 劫富濟貧
發新帖
查看: 24674|回覆: 2
go

協恩轉直資 = 劫富濟貧 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1988
1#
發表於 11-2-18 12:05 |顯示全部帖子
協恩是我細個時的dream school, 其實個區真的好平民化, 雖然有何文田, 窩打老道的有錢人, 但九龍城的基層都不少, 如今走直資路, 間接就壓縮了基層的機會, 唔通將來真的會有家長唔準備筆錢就走去讀?  一心一意去擺助學金?  佢不如平多多學費, 等普通家庭都可以負担好過走貴族之路...

請問各位家長, 中學轉直資會不會大大影响你哋升中的抉擇?
$3500 元真的幾多呀, 如果有二至個囡在讀, 再加上雜費學嘢補習等, 分分鐘一個月萬幾銀, 唔好話基層, 普通中產都頂唔住...

Rank: 5Rank: 5


1988
2#
發表於 11-2-18 13:23 |顯示全部帖子
唉, 佢個區雖然多了半山一號, 但附近的中學如開平, 華英, 陳瑞琪, 德X, X佐榮, QE, 都是官津校, 事實上, 何文田區根本是幾十年來都是官津名校區, 九龍城何文田區的名校網好多指的便是這一堆學校, 而協恩便是表表者之一.  咁多年來, 協恩在運動, 成績上都好好, 做津校雖然會收了部分band 2學生, 但相信為數唔多, 而成績依然可以保持, 就可以看出基本上津校之路根本就好穩定, 質素冇問題.  

你收咁高學費學咁多外語, 活動, 分明就是走貴族之路.  非主流外語真的咁重要? 有錢有心機我都可以出去學, 睇餸食飯呀, 你cover 到成本便算了, 何必走咁高貴之路?

其實在九龍城區, 通常會及能撬走協恩的學生多數只有一間, 就是DGS!   其他學校啲學生想入到難, 仲點會走, 佢想和DGS 甚至 ST. PAUL CO-ED 看齊之心太明顯.

Rank: 5Rank: 5


1988
3#
發表於 11-2-23 23:00 |顯示全部帖子
直學校和私校不同, 其實直資佔盡好著數, 解?  因為直資學除了收學費, 仲有政府資助, 亦即是食兩家茶禮.
‹ 上一主題|下一主題