- 在線時間
- 322 小時
- 最後登錄
- 20-1-5
- 國民生產力
- 22
- 附加生產力
- 1332
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 634
- 主題
- 30
- 精華
- 0
- 積分
- 1988
- UID
- 104603
 
|
唉, 佢個區雖然多了半山一號, 但附近的中學如開平, 華英, 陳瑞琪, 德X, X佐榮, QE, 都是官津校, 事實上, 何文田區根本是幾十年來都是官津名校區, 九龍城何文田區的名校網好多指的便是這一堆學校, 而協恩便是表表者之一. 咁多年來, 協恩在運動, 成績上都好好, 做津校雖然會收了部分band 2學生, 但相信為數唔多, 而成績依然可以保持, 就可以看出基本上津校之路根本就好穩定, 質素冇問題.
你收咁高學費學咁多外語, 活動, 分明就是走貴族之路. 非主流外語真的咁重要? 有錢有心機我都可以出去學, 睇餸食飯呀, 你cover 到成本便算了, 何必走咁高貴之路?
其實在九龍城區, 通常會及能撬走協恩的學生多數只有一間, 就是DGS! 其他學校啲學生想入到難, 仲點會走, 佢想和DGS 甚至 ST. PAUL CO-ED 看齊之心太明顯. |
|