關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖瑪利學校 St Mary是否貴族學校
發新帖
查看: 30465|回覆: 6
go

St Mary是否貴族學校 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4404
1#
發表於 09-12-28 18:44 |顯示全部帖子
bigfacemum1

你可吾可以講下你女兒兩次呈分的成績, 大家參祥下。我女兒幸運地兩次都在安全線之內, 我已心足, 下次無咁大壓力, 望佢下次吾好失手便可了

Marians


原帖由 bigfacemum1 於 09-12-26 12:12 發表
開完家長會心都寒埋,合格都未必上到St. mary中學,我小朋友已盡力爭取好些成績,band 2, 3家長叫苦連天,分數爭鬥,中學部不近人情,誰說求學不是求功課! ...

Rank: 5Rank: 5


4404
2#
發表於 09-12-28 18:50 |顯示全部帖子
yingmum

點解咁諗, 從來學校都是平民化的, 髲夾用靚D 都俾老師話留番去街用, 不要帶回校,  當然, 有些同學家境富有都無可口非的

Marians

原帖由 yingmum 於 09-12-23 13:18 發表
如題

Rank: 5Rank: 5


4404
3#
發表於 09-12-31 12:36 |顯示全部帖子
greendotdot

跟據我兩次的家長會的理解, 校長分別提及70名內和60名內, 所以我心目中的安全線是1-60名次。如果小朋友屬這級別的應是band 1, 是安全的。校方亦講過舊年的事例, 在第二輪教育局分派給自己小學部的優先位是76個, 最後的數字是中學部收了9x 位小學部同學, 意味著在第一輪和中一留班位(不多過10個) 已收了部分自己小學部的學生。但要留意是今年中學繼續cut 位, 我相信今年更少位。如果你小朋友不是小學部的同學最好在第一輪自行來試下。我會相信中學部會盡量在第一輪收多些外面的精英

若果成績未能派回原校, 會不會升去友會的聖家、港島區聖心、SFCC、培德、嘉諾撒書院等?

我相信幾難, 大家都有大把fans, 校方有大把選擇

Marians

[ 本帖最後由 Marians 於 09-12-31 12:39 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4404
4#
發表於 09-12-31 12:43 |顯示全部帖子
yingmum

net 31也包括 Yaumatei and Ho Man Tin 的公屋和居屋, 夾屋, 所以不用擔心

Marians

原帖由 yingmum 於 09-12-29 11:21 發表
Hi Marians,
我只是看到NET 31所cover屋苑非富則貴,所以想問一問.........
Yingmum

Rank: 5Rank: 5


4404
5#
發表於 09-12-31 12:57 |顯示全部帖子
Pansy Mummy

很難說, 我們不是每一科都知分數, 中作, arts and music 也不知確實分數, 跟據我地相熟的家長們分析和估計, 大概7x分成績的會跌至60至100位。

而且每年也不同, 你地是初小家長(一條龍) 不必擔心, 不過路邊社消息, 在5年班家長中聽到話成績如不達標, 中學可能要開中文班, 所以最好保持好成績

Marians



原帖由 PansyMummy 於 09-12-29 13:58 發表
Hi Marians,

可否講下安全線是要幾多分呢 ?

Rank: 5Rank: 5


4404
6#
發表於 10-1-4 13:18 |顯示全部帖子
greendotdot

Thank you.  你太誇獎了.

Marians

原帖由 greendotdot 於 10-1-2 19:48 發表


你好!我的小朋友不是你們小學部的同學,不過我一直都很欣賞St. Mary,成績好學生又乖,佢地之所以咁乖,唔單止因為學校嚴,原來家教好才是主要的原因。多謝你無私地提供的資訊,祝你的小朋友順利升上SMCC,小學成績中上過到關便充 ...

Rank: 5Rank: 5


4404
7#
發表於 10-1-4 13:26 |顯示全部帖子
J_D74

有陣時壓力變成推動力, 要教小朋友去面對, 他日才可應付更大的難題。其實我地已算好, 有聯繫中學, 有些小學完全無關係的要入出色的中學, 除了要有好成績還要望天打掛, 抽到好number

Marians



原帖由 J_D74 於 10-1-3 02:23 發表
要首60名才能升回本校......唉.....好擔心添.....讀書讀到咁大壓力~~~~~
‹ 上一主題|下一主題