關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 沙田崇真學校 沙田崇真學校2014 小一揮手區
查看: 40599|回覆: 51
go

沙田崇真學校2014 小一揮手區 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


353
1#
發表於 14-9-3 08:43 |顯示全部帖子

回覆:沙田崇真學校2014 小一揮手區

升小二既路過



Rank: 3Rank: 3


353
2#
發表於 14-9-4 12:25 |顯示全部帖子
本帖最後由 girbaudst 於 14-9-4 12:33 編輯

我小朋友舊年都係讀 1E, 今年 1E 又係莫老師做班主任 & 杜老師教英文。佢地教得好好
據我所知, 舊年全級考頭兩名都係 1E 出黎。

另外,之前有家長話簡介會既學生英文話劇麻麻,但我係學校官網睇到舊年既綜藝晚會英文話劇表演,學生既表現又真係唔錯喎。

Rank: 3Rank: 3


353
3#
發表於 14-9-4 12:32 |顯示全部帖子
本帖最後由 girbaudst 於 14-9-4 12:39 編輯
bbpochacco 發表於 14-9-4 12:28
想問一問你小朋友讀左一年,你覺得呢間學校好唔好呀?

你都係沙崇家長...可以直接揾到答案
我個人就更係覺得好喇

另外,你想知小朋友上堂做乜,可以去官網 [各班動向] 睇吓,
1E 班上載咗開學日情況.....

Rank: 3Rank: 3


353
4#
發表於 14-9-4 14:00 |顯示全部帖子

引用:+本帖最後由+MAMAMEEE+於+14-9-4+13:45+編

原帖由 MAMAMEEE 於 14-09-04 發表
本帖最後由 MAMAMEEE 於 14-9-4 13:45 編輯
鄺主任舊年教我小朋友數學 & 常識



Rank: 3Rank: 3


353
5#
發表於 14-9-4 14:05 |顯示全部帖子

回覆:沙田崇真學校2014 小一揮手區

個 net teacher Mr Miller 都好 nice。 我小朋友話好鍾意上佢堂



Rank: 3Rank: 3


353
6#
發表於 14-9-4 14:26 |顯示全部帖子

引用:Quote:girbaudst+發表於+14-9-4+14:05+個+n

原帖由 MAMAMEEE 於 14-09-04 發表
雖然佢係英國NET, 我都見D學生成班圍住佢!
佢係澳洲黎架



Rank: 3Rank: 3


353
7#
發表於 14-9-4 15:10 |顯示全部帖子

引用:Oic.+Thanks!點解Mr.+Miller+無主理教任何

原帖由 MAMAMEEE 於 14-09-04 發表
Oic. Thanks!
點解Mr. Miller 無主理教任何一班的英文呢?
我估因為佢負責特別英文堂, 全校各班都會去上堂。 所以唔會安排去教某個别班級。



Rank: 3Rank: 3


353
8#
發表於 14-9-4 23:07 |顯示全部帖子

引用:有人話功課會比較多,真的嗎?教得深嗎?Th

原帖由 MAMAMEEE 於 14-09-04 發表
有人話功課會比較多,真的嗎?
教得深嗎?
Thx !
小一每日平均七八樣連埋改正。。。。
程度深唔深。。。我佔都係跟教育局規定。
或者, 你到時都可以睇吓。



Rank: 3Rank: 3


353
9#
發表於 14-9-5 09:29 |顯示全部帖子

回覆:MAMAMEEE 的帖子

英文話劇 & 英文朗誦班都係大熱門。。。超額認購。
另外, 都有好多其他興趣班,球類, 泳班。。好多課外活動俾學生按興趣報。當然, 校方唔會強迫學生報。 好快就會收到報名表 & 各項活動資料。。。



Rank: 3Rank: 3


353
10#
發表於 14-9-5 09:56 |顯示全部帖子

回覆:bbpochacco 的帖子

依層要問返學校



Rank: 3Rank: 3


353
11#
發表於 14-9-5 11:46 |顯示全部帖子

回覆:沙田崇真學校2014 小一揮手區

我記得校内仲有一個 “kite poem” 既活動, 會揾小一生上台做司儀。 俾同學仔上台試吓。



Rank: 3Rank: 3


353
12#
發表於 14-9-5 16:36 |顯示全部帖子

回覆:MAMAMEEE 的帖子

本帖最後由 girbaudst 於 14-9-5 16:55 編輯

我唔記得活動中文名。。
係舊年 12月中舉行。。。好似係每年都有
你講既必修活動....應該係每個星期五最後個堂,好似叫延伸學習課,舊年有跆拳道
應該仲有兩三頁表既課外活動俾學生揀同去報。

另外,今年藝術體操係咪都係去沙崇中睇? tks


Rank: 3Rank: 3


353
13#
發表於 14-9-6 10:34 |顯示全部帖子

回覆:MAMAMEEE 的帖子

話明興趣班, 最緊要小朋友鍾意。
舊年都有好幾項活動係去沙崇中攪, 甚至小六畢業禮都係。。



Rank: 3Rank: 3


353
14#
發表於 14-9-6 18:58 |顯示全部帖子

回覆:MAMAMEEE 的帖子

咁就發喇



Rank: 3Rank: 3


353
15#
發表於 14-9-7 23:36 |顯示全部帖子

回覆:MAMAMEEE 的帖子

我地無返崇真堂, 唔太清楚,
或者你可以問吓學校。



Rank: 3Rank: 3


353
16#
發表於 14-9-8 11:58 |顯示全部帖子

回覆:candylan 的帖子

歡迎, 多 d 沙崇家長黎交流吓



Rank: 3Rank: 3


353
17#
發表於 14-9-8 17:37 |顯示全部帖子

回覆:沙田崇真學校2014 小一揮手區

學校係好鼓勵同學去閱讀, 特別係校長都要求學生去多睇英文書。。。。



Rank: 3Rank: 3


353
18#
發表於 14-9-8 19:40 |顯示全部帖子

回覆:小豬a808 的帖子

好似係 9月13日(六),你可以向學校確認吓。。。
今年沙崇自行好似得 38個位。。。



Rank: 3Rank: 3


353
19#
發表於 14-9-9 13:21 |顯示全部帖子

回覆:沙田崇真學校2014 小一揮手區

依家沙崇係開足全校 24 班, 我估學校今年都會縮返小一, 唔再開五班。 似乎自行既 38個位已經反映咗出黎。



Rank: 3Rank: 3


353
20#
發表於 14-9-10 09:27 |顯示全部帖子

回覆:lhw820 的帖子

唔清楚, 你或者可以向學校查詢



‹ 上一主題|下一主題