關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 喇沙小學 有冇20分入左喇沙
發新帖
查看: 26403|回覆: 3
go

有冇20分入左喇沙   [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


465
1#
發表於 13-11-25 18:33 |顯示全部帖子
Martina 發表於 13-11-25 15:24
地址不同,  非必收生
哥哥喇小畢业有分
乜唔係要阿哥仲讀緊先有分咩
有冇人可以確認0下

Rank: 3Rank: 3


465
2#
發表於 13-11-25 18:57 |顯示全部帖子
今年 20 分一個都入唔到.....好殘忍0下...
但相比 25分派唔到0個幾位 , 20分0個班心理關口上就比以往舒服 D, 因為大家都無

Rank: 3Rank: 3


465
3#
發表於 13-11-26 11:32 |顯示全部帖子
本帖最後由 gattermond 於 13-11-26 11:35 編輯
cloudwingwing 發表於 13-11-25 22:31
咁即係話將來兔年龍年更慘烈?

豬年 (2007出世, 2012申請, 25分好似十零人) - 鼠年 (2008出世, 今年申請, 25分多過 44人) , 拎 25 分多左兩倍人
鼠年都咁誇張 , 去到龍年不知點算好......



Rank: 3Rank: 3


465
4#
發表於 13-11-26 13:02 |顯示全部帖子
Nbranson 發表於 13-11-25 14:44
回覆 麟媽媽 的帖子

La salle 會好睇舊生。knock door 實入。
有無例子
但年年好多拎住 20分0既 old boys 入唔到 wor......
近十年又無 25 分要 knock door 數據
‹ 上一主題|下一主題