關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 保良局香港道教聯合會圓玄小學 圓玄小學--家長交流區
查看: 123007|回覆: 42
go

圓玄小學--家長交流區 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1122
1#
發表於 06-9-11 12:09 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

06yy,

游泳不是課外活動,是PE課其中一環,是LUNCH之後上,好似暫時只係P.2上,4班P.2每日輪流上一個下午,不用收費

Rank: 5Rank: 5


1122
2#
發表於 06-9-12 12:17 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

06yy,

一星期一堂PE,泳班只係9&10月

Rank: 5Rank: 5


1122
3#
發表於 06-9-15 10:45 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

就算讀乜野學校,駛唔駛交學費都好,家長同小朋友都須要時間去適應學校0既運作,如果遇到問題不如主動call老師/校長聯絡,問過明白,唔駛怕唔好意思wor,我上年有d乜唔明都會搵佢地傾,佢地都好接受家長意見願意改善,始終係新校,俾多少少時間佢地啦!

Rank: 5Rank: 5


1122
4#
發表於 06-9-15 16:45 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

Carchu12,

我唔係joy2家長,但今晚家長會我會出席,去完睇下有冇新消息再話你知丫

Rank: 5Rank: 5


1122
5#
發表於 06-9-16 07:39 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

carchu12,

尋晚去完家長會,主要係見下新老師同講下一個星期游泳0既安排,校長話叫我0地家長係屋企同小朋友練習下換衫同摺衫放番好,因為時間緊迫,如果d小朋友有練習過,咁到時唔駛花太多時間係呢放面,衫褲鞋都要寫名,以防撈亂,泳帽方面泳會會提供,仲要帶拖鞋,浴袍/t-shirt(因佢地係學校換完衫就會坐校車去游池,驚佢係車凍,所以最好係浴袍/t-shirt可以著上身)我會俾多個膠袋佢放d濕衫同毛巾

見完班主任有d失望,佢太年輕,經驗唔夠,連同家長介紹下新一年0既教學大網都唔識,企係課室同d家長眼望眼 :cry: 你個小朋友係咪mrs jahan教英文呀?佢幾好,好nice,聽校長講佢以前係英基教0架wor,而中文老師以前係蔡繼有教0架!

Rank: 5Rank: 5


1122
6#
發表於 06-9-18 16:02 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

carchu12,

Sorry this computer can not type chinese! As I know,another 3 classes already started " reading log" 2 weeks ago, but my son's class still not yet.   Another mom told me that all students in my son's class were no recess a few day at the last week and no P.E. at last week cause of some students not finished the classwork yet. It seems the teacher can not control the class and time very well. The communication between the new teacher and another teacher seems not very well



Rank: 5Rank: 5


1122
7#
發表於 06-9-19 07:19 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

hviy,

How's your girl?

Get well soon!

Rank: 5Rank: 5


1122
8#
發表於 06-9-26 12:04 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

marinayiu ,

黃燈好似係代表準備,紅轉黃就準備開車,綠轉黃就準備收油停車,好似係咪上下,唔sure      ,邊個有個標準d
0既答案呢?

Rank: 5Rank: 5


1122
9#
發表於 06-9-28 18:57 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

K58 seem OK wor! Pls see http://www.i-busnet.com/busroute/kcr/kcrbrk58.html
YanYan0116 寫道:
[quote]
fletcher 寫道:
Hi yanyan0116,
如果我係你, 我就會搭輕鐵去市中再轉巴士快靚正, 因唔想小朋友係架車到吟辛苦 :idea:   [quote]


Thanks, but 去市中心都要20分鐘, 你地知唔知siu hong西鐵有無接駁巴市直達門口, 因為我只識得搭巴士去到華都再行入去.[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1122
10#
發表於 06-10-8 10:15 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

hi all,

下星期p.2會到學校附近0既卯度餐廳食lunch,我囝囝好開心   

Rank: 5Rank: 5


1122
11#
發表於 06-10-9 07:53 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

marinayiu 寫道:
去餐廳食lunch?  
Why
[quote]
whywhywhy 寫道:
hi all,

下星期p.2會到學校附近0印度餐廳食lunch,我囝囝好開心   
[/quote]

Let children have experience to practice ordering, paying bill and have a taste of the Indian food     

Rank: 5Rank: 5


1122
12#
發表於 06-10-9 11:54 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

marinayiu 寫道:
Hi whywhywhy,

一聽你講到外面餐廳食lunch, 我就想到會否是那間印度餐廳 : , 那間餐廳老闆是講英文的.
學校有這樣的安排真不錯, 是否自備money?


係呀,一人帶$20返學

Rank: 5Rank: 5


1122
13#
發表於 06-10-12 15:39 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

marinayiu 寫道:
Hi 各位小一家長,

下星期評估, 你們有無幫小朋友溫習呀?  你們知不知是否要做paper ?


如果照舊年咁0既話就要做paper喇

Rank: 5Rank: 5


1122
14#
發表於 06-10-23 19:10 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

Hi all,

評估派左喇喎,你地小朋友ok嗎?  

Rank: 5Rank: 5


1122
15#
發表於 06-10-24 07:05 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--飯盒供應商D飯盒很難食!

nam_nam 寫道:
我小兒今年讀小一, 問功課剛剛收到一張學校派                  50 Hour Reading Scheme 怎麼做呀? 請小一家長幫忙


Read story book with your boy, fill in the minutes and return the reading log to your teacher after you have finished your "50 Hours Reading Scheme"

Rank: 5Rank: 5


1122
16#
發表於 07-2-12 14:07 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

終於考完試喇,你地小朋友考成點呀?我囝囝都係衰同一樣野---粗心大意,又唔double check, 但都算ok啦,佢地呢幾日都係返去玩下(去牙科保健,行下花市咁)成個人都鬆晒

Rank: 5Rank: 5


1122
17#
發表於 07-2-14 18:10 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

marinayiu,

你女女幾有taste喎識買水仙 我仔仔買左4隻唔同顏色0既菊花咋       佢話$10喎,仲有$10買左個彈彈波,教極佢都係咁,有1毫子都要用埋去,佢好似唔係好知d$0既重要性

Rank: 5Rank: 5


1122
18#
發表於 07-3-2 18:16 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

明日英語話劇囝囝有份表演,不過我攞唔到假 ,好彩我老公去到咋,唔係佢一定好失望

Rank: 5Rank: 5


1122
19#
發表於 07-3-8 12:09 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

我想問4月個話劇表演有冇出通告呀?因為3/3佢表演我唔得閒去睇,我老公去睇,佢有同我提過4月會再有表演但佢話唔知表演日期?又唔知有冇通告喎 要唔要通知導師架?幾時係deadline呀?佢倆仔爺一舊雲咁 :evil:

thank you!
marinayiu 寫道:
Hi VanessaMeMe,

我想我多數都會參加.

Rank: 5Rank: 5


1122
20#
發表於 07-3-8 12:16 |顯示全部帖子

Re: 圓玄小學--家長交流區

YanYan0116 寫道:
我想問問各位, 你們的小朋友有沒有帶飯? 帶飯的話, 夏天時有沒有變味? 還是每天送飯到學校, 如果是送飯的話, 要幾點前送到? 學校安排的飯盒小朋友喜歡嗎?

大女每次經過圓玄都會話:我間學校呀.
佢真係攪笑.


一直都係工人姐姐送飯俾我仔仔,佢話大約12:00送到學校喎,正確時間我都唔係好清楚,以前個工人姐姐走左個新姐姐又未到,我都試過訂學校d飯盒,但仔仔話唔好食,如果炸過果d野仲會'林"晒,所以訂左1個月冇訂喇,之後就朝早起身煮好放落飯壺,佢話中午食都仲暖喎
‹ 上一主題|下一主題