關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 路德會梁鉅鏐小學 有沒有沙田梁鉅鏐家長?
發新帖
查看: 34546|回覆: 0
go

有沒有沙田梁鉅鏐家長? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


408
1#
發表於 09-8-21 15:09 |顯示全部帖子
我個仔9月就要選小學,所以想問下梁鉅鏐小學如何?之前又聽到有人話上下午校合一之後唔係咁好。。。 又示威咁。。。 到而家都冇乜特別消息。 梁鉅鏐家長又甚少到 BK 這裡留言或討論。。。 這個 topic 都係相隔了成一、二年到最近半年才有人再留言! 所以我對這間小學的所知不多。。。 各位梁鉅鏐現時的家長可唔可以講多一D這校有關的資料及實況。。。 等我地呢D準備要選小學既家長,可以對這校多一分了解? 萬分感激!!




原帖由 littlewater 於 2009/8/18 11:37 AM 發表
我個大仔都升三年班了. 佢讀得好開心, 特別數學科, 佢好鍾意, 但佢唔鍾意英文科. 唉, 都唔知點算好. So far 佢兩年小學生活都好開心, 佢好願意返學. 如果叫佢唔好返學, 佢都唔制. 功課我就覺得唔太多. 個人覺得呢間 ...
‹ 上一主題|下一主題