註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
小曳人 發表於 17-8-11 17:56 以往6:35左右到,640或到齊人就開車 自己送都係半個鐘,我地好幾個鄰居都係自己接送
小曳人 發表於 17-8-12 07:52 火車加小巴,朝早好多車,由二期出門30分鐘到學校 放學小巴人龍較出,如果無call車,會行出九龍塘會坐巴士 ...