關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 民生書院幼稚園 有冇人知道幾時要交大訂?謝謝!
發新帖
查看: 2365|回覆: 2
go

有冇人知道幾時要交大訂?謝謝! [複製鏈接]

Rank: 2


60
1#
發表於 17-5-16 16:32 |顯示全部帖子
回覆 jerry343 的帖子

我上星期收到信, 5/20  9-12 交費

Rank: 2


60
2#
發表於 17-5-19 17:15 |顯示全部帖子
回覆 jerry343 的帖子

5/20 星期六交大訂呀

Rank: 2


60
3#
發表於 17-5-19 17:16 |顯示全部帖子
回覆 cyberbaba 的帖子

我估過左5/20 , 佢地好快會Call , 因為到時已經知道報名既實際人數
‹ 上一主題|下一主題