關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 九龍塘宣道小學 2012-13年 1D班 家長請進
發新帖
查看: 8058|回覆: 2
go

2012-13年 1D班 家長請進 [複製鏈接]

Rank: 1


30
3#
發表於 12-9-6 23:53 |顯示全部帖子
小兒 Harris 讀學之園(凱帆校), 會學 percussion

Rank: 1


30
2#
發表於 12-9-6 07:40 |顯示全部帖子
回復 mamaluk 的帖子

Hi mamaluk, aiya... 亞仔話常識係帶1上4冊 (寫在自修簿内), 我都覺得好奇怪。但佢 insist 係第4冊, anyway....

Rank: 1


30
1#
發表於 12-9-5 07:33 |顯示全部帖子
Hello, my son is Harris, nice to meet you here
‹ 上一主題|下一主題