關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 馬鞍山循道衛理小學 有冇入讀2012年9月小一新生既同學仔?
發新帖
查看: 10475|回覆: 0
go

有冇入讀2012年9月小一新生既同學仔? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


339
1#
發表於 12-9-20 12:37 |顯示全部帖子
本帖最後由 viotior 於 12-9-20 12:38 編輯

回復 msquare 的帖子

msquar你好呀,我雖然今年至報小一,但想借個位問下野

我都係心儀培基,請問你是否1-1-1?

我本來諗位抽培基叩馬循(我住馬鞍山娘家住沙田),請問馬循叩門難嗎?

宜家諗緊好唔好直接抽馬循,因近屋企同亞仔去完參觀好like...

Thanks in advance!!

‹ 上一主題|下一主題