- 在線時間
- 171 小時
- 最後登錄
- 19-3-7
- 國民生產力
- 26
- 附加生產力
- 277
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-11-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 339
- UID
- 110428
 
|
本帖最後由 viotior 於 12-9-20 12:38 編輯
回復 msquare 的帖子
msquar你好呀,我雖然今年至報小一,但想借個位問下野
我都係心儀培基,請問你是否1-1-1?
我本來諗位抽培基叩馬循(我住馬鞍山娘家住沙田),請問馬循叩門難嗎?
宜家諗緊好唔好直接抽馬循,因近屋企同亞仔去完參觀好like...
Thanks in advance!!
|
|