關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 優才(楊殷有娣)書院 請問優才幾月開始面試?
發新帖
查看: 1021|回覆: 0
go

請問優才幾月開始面試? [複製鏈接]

Rank: 1


6
1#
發表於 09-6-9 18:06 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
我個仔2010年上小一
想問下優才ge面試係幾月開始架?
如果我想報,要幾月開始留意?
佢大概幾月會派表架?
唔好意思請幫我解答下!thz~!!!
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題