關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 迦南幼稚園 (九龍塘) 有冇今年入讀n1既媽咪?
發新帖
查看: 7282|回覆: 5
go

有冇今年入讀n1既媽咪? [複製鏈接]


27
1#
發表於 08-9-26 11:38 |顯示全部帖子
Hello! 我係新用戶,咁啱睇到呢個討論題目,真好!我個仔都係紅組.
沒有Miss打過給我提今日係生日會,其實一路以來都沒有Miss主動打給我!這點我也覺得唔係幾舒服.我個仔喺頭三個禮拜係冇喊,但去到八月尾九月開始就有,一去到學校門口講Bye-Bye就喊.我有打過去問Miss,通常都係Miss Lim聽(e.g.上星期打咗一次),她的態度令我覺得我好似好煩住佢咁,所以真係唔係幾舒服.Wendy & Carman, 你地又覺得點呢?
另外,張通告好似話唔好帶小朋友出席家長會?我見面時間係11 Oct, at 14:10.

<<依家對Miss Lim的感覺完全唔同了,之前只是一些誤解吧了!.........updated on 16 Oct 2008>>


[ 本帖最後由 mandy1003 於 08-10-16 10:12 編輯 ]


27
2#
發表於 08-9-26 22:12 |顯示全部帖子
Hi Carmen,

多謝你的安慰!但Miss Lim 俾我的感覺真係平平.除了在電話中的態度外,我之前係自己帶個仔返學的(現在撘校車),即使見面時,她都好像不想我煩她般,態度真是麻麻!因為佢俾我的感覺不太有愛心,所以我個心真的不舒服.Anyway, 可能佢只對我是這樣吧!

另外,只是多口講吓,我知道”啓思”開頭會日日都打給家長傾吓,之後會隔日,再之後會同家長共識減少次數,表現出非常關懷.


<<依家對Miss Lim的感覺完全唔同了,之前只是一些誤解吧了!.........updated on 16 Oct 2008>>

[ 本帖最後由 mandy1003 於 08-10-16 10:13 編輯 ]


27
3#
發表於 08-10-4 22:32 |顯示全部帖子
我個仔都成日病 (Running Nose & Cough, sometimes fever),都久唔久就要請假.係呀!我都覺得D冷氣好勁,我都會反映下.Miss Lim 都有 Call 我改見面時間(11點幾,唔記得 exact time,不過佢話會有通告給我Confirm) ,另外,近排話我聽要戒尿片,因為我個仔仲要著片,一時肯去一時又唔肯,好麻煩.
呢間學校暫時給我的印都係普普通通,因為不是太有愛心,唔知學嘢方面佢又好唔好?可能真係要幫佢搵另一間讀K1.


<<依家對學校的感覺完全唔同了,之前只是一些誤解吧了!.........updated on 16 Oct 2008>>

[ 本帖最後由 mandy1003 於 08-10-16 10:14 編輯 ]


27
4#
發表於 08-10-9 09:57 |顯示全部帖子
多謝Carmen你的提點,Yes,其實我之前也開始睇吓有冇其他學校可能會較”迦南”好的K1,不過不會報太多,精選,因為都有”迦南”做後備.暫時只報了"St. Catherine's"及York(呢間其實除咗佢英文好外,我都唔知係唔係真係好,現在喺BBKingdom問緊).

我星期一收到Miss Lau電話,第一次接觸,佢非常友善,好人,同Miss Lim比較好似佢熱情好多,可能佢係比較新,會有多D Heart.佢只係想同我講我個仔哭鬧情況好轉,真係有心!所以對”迦南”感覺好番些!本來真係唸住要報好多間K1等亞仔多D機會讀第二間.現在我想都係精選便算,考到就當Bonus,因為亞仔唔係咁識講嘢,所以機會....Anyway, just try his best!


27
5#
發表於 08-10-12 22:34 |顯示全部帖子
我九月尾才Send form 去York, 未收到任何消息,包括acknowlegement letter.

而St. Catherine's,我都收到十一月會去interview.另外,我諗佢只係個中文名叫”國際英文幼稚園”,好似唔係太國際的.因有英粵班的及多數都係香港人讀.

你地家長日後覺得點呀?我覺得幾好喎,feel到佢地都應該好友善及有耐性對小朋友,所以感覺好番好多.可能開頭Miss Lim真係比較忙,而我又緊張亞仔的哭鬧及有時會發脾氣,帶給Miss太多麻煩,令Miss唔鍾意佢.及唔知亞仔鍾唔鍾意返學,喺學校喊得勁唔勁,總之就非常擔心,不過接觸多了她們,感覺真係好番好多.而Miss Lau更一直以來也俾我的印象都好好,所以放心了許多.希望繼續都有這好感覺吧及亞仔能開開心心及健健康康地在”迦南”吧!Yeah!


27
6#
發表於 08-10-16 10:08 |顯示全部帖子
我又收到Miss Lim的電話,佢只係問吓我覺得亞仔近排有冇改善,因佢覺得有,真係有心!越來越覺得佢好好,開頭八,九月份因為好少接到Miss電話,可能佢地真係好忙(e.g.多小朋友喊),但後來久唔久都有,感覺就好番好多!我開頭仲以為Miss Lim比較Cool,但依家越來越覺得佢好友善及有耐性.加上家長會後,覺得兩位班主任真係好好!好似你地咁講.....對”迦南”加了好多分!

所以,我繼續俾亞仔讀”迦南”的機會都好大,不過,我仍會試吓兩,三間"可能"好的K1,多就不會了,當如睇吓亞仔考唔考到,考到先算.就算考到,都會認真同”迦南”比較才作決定.

另外,除咗覺得Miss好,我仲覺得校巴的司機及保母都十分好人!!!”迦南”D校車又係自已車隊,好似真係好過有D Kinder.所以整體,”迦南”真係喺我心目中越來越高分!!

(P.S.係呀!York架校車真係有意外,不過好彩,小朋友冇大問題.)
‹ 上一主題|下一主題