- 在線時間
- 2 小時
- 最後登錄
- 10-7-10
- 國民生產力
- 3
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-9-26
- 閱讀權限
- 0
- 帖子
- 24
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 27
- UID
- 224873
|
Hello! 我係新用戶,咁啱睇到呢個討論題目,真好!我個仔都係紅組.
沒有Miss打過給我提今日係生日會,其實一路以來都沒有Miss主動打給我!這點我也覺得唔係幾舒服.我個仔喺頭三個禮拜係冇喊,但去到八月尾九月開始就有,一去到學校門口講Bye-Bye就喊.我有打過去問Miss,通常都係Miss Lim聽(e.g.上星期打咗一次),她的態度令我覺得我好似好煩住佢咁,所以真係唔係幾舒服.Wendy & Carman, 你地又覺得點呢?
另外,張通告好似話唔好帶小朋友出席家長會?我見面時間係11 Oct, at 14:10.
<<依家對Miss Lim的感覺完全唔同了,之前只是一些誤解吧了!.........updated on 16 Oct 2008>>
[ 本帖最後由 mandy1003 於 08-10-16 10:12 編輯 ] |
|