關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 荔枝角天主教小學 點解會咁既??
發新帖
查看: 3510|回覆: 0
go

點解會咁既?? [複製鏈接]

Rank: 1


18
1#
發表於 07-9-21 23:46 |顯示全部帖子
大家好,我囡囡就讀1D班,囡囡返學都好開心,只是一放學就想訓覺...呢樣真的要時間慢慢習慣.我初頭都覺得有分班的,但問多不是同級的媽咪,她們話到4年班就開始有分班.因為一收到信,囡囡知道D班時她都很不開心.
‹ 上一主題|下一主題