用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇啟思Creative用家或讀成後去向?
查看: 6783|回覆: 68
go

有冇啟思Creative用家或讀成後去向? [複製鏈接]

Rank: 1


25
1#
發表於 13-11-22 13:59 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有冇啟思Creative用家或讀成後去向?可分享??大家所講太淺嗎?



   10    0    0    0

Rank: 4


766
2#
發表於 13-11-22 14:13 |只看該作者
回覆 LovelyS 的帖子

課程淺..
但如果n 班, 又無乜所謂,
我仔讀杏花村creative k1,
之後搬屋, 去了香港仔深灣軒creative k2-k3..
都好開心..
唯一就係到時升小學..
( 宜家k3 )


但聽d 同學仔媽媽..好多讀完n 或讀完k1 先去轉校..都幾多人轉..想深d..

Rank: 5Rank: 5


1358
3#
發表於 13-11-22 15:57 |只看該作者

回覆:有冇啟思Creative用家或讀成後去向?

想問係咪可以直升啟基小學???



Rank: 5Rank: 5


2253
4#
發表於 13-11-22 16:07 |只看該作者

引用:有冇啟思Creative用家或讀成後去向?可分享

原帖由 LovelyS 於 13-11-22 發表
有冇啟思Creative用家或讀成後去向?可分享??大家所講太淺嗎?
我打算俾阿仔讀n。好多人話淺,其實我想知道咩為之淺,k2-k3大概學d乜。我見有家長話邊間邊間好,話課程教深人地一年,咁如果同佢地比,就一定係淺啦




210
5#
發表於 13-11-22 18:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LovelyS+於+13-11-22+發表有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


798
6#
發表於 13-11-22 19:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LovelyS+於+13-11-22+發表有

原帖由 apple_love 於 13-11-22 發表
我打算俾阿仔讀n。好多人話淺,其實我想知道咩為之淺,k2-k3大概學d乜。我見有家長話邊間邊間好,話課程教 ...
當啟思K2小孩學寫「田」字,深既學校小孩學寫「蟲」字。

啟思無教phonics, 深既學校小孩已認拼音



Rank: 5Rank: 5


2253
7#
發表於 13-11-22 19:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+apple_love+於+13-11-22+發表

原帖由 looklook_66 於 13-11-22 發表
怪獸咪唔鍾意啓思囉,我好鍾意happy school, 可以訓練小朋友思維
Me 2,我第一間in完啓思收左就無再考其他學校啦,阿仔可以入去讀我好開心



Rank: 5Rank: 5


2253
8#
發表於 13-11-22 19:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+apple_love+於+13-11-22+發表

原帖由 nasu 於 13-11-22 發表
當啟思K2小孩學寫「田」字,深既學校小孩學寫「蟲」字。

啟思無教phonics, 深既學校小孩已認拼音
Thanks for the info



Rank: 1


27
9#
發表於 13-11-22 21:39 |只看該作者

回覆:有冇啟思Creative用家或讀成後去向?

好多謝大家嘅回應仲有冇人有意見



Rank: 4


539
10#
發表於 13-11-22 21:51 |只看該作者
推!

Rank: 4


746
11#
發表於 13-11-22 22:26 |只看該作者

回覆:有冇啟思Creative用家或讀成後去向?

其實而家怪物風氣已成,而好多谷既學校冇諗過小朋友既發展時期,例如小朋友肌肉未發展到可以揸筆學校已開始教寫字,做家長應反思下究竟谷既學校係唔係真係適合自己小朋友
如家長覺得啟思太淺,可以考慮k2轉校



Rank: 3Rank: 3


187
12#
發表於 13-11-22 22:42 |只看該作者

回覆:有冇啟思Creative用家或讀成後去向?

我覺得很矛盾,我很喜歡啟思的教學理念,培養出很好的自理能力,但又怕在這不健康的幼稚園風氣中,我仔仔未能升讀理想的小一學校,因同其他幼稚園的學生,學術能力比較弱。



Rank: 5Rank: 5


1838
13#
發表於 13-11-23 12:44 |只看該作者
其實啟思的課程都跟足教育局的課程指引,唔係佢特別淺,只是其他學校谷深啫,佢地K3都有PHONICS,至於寫字,教署都係建議K2開始,K1其實小朋友的小肌肉都未READY好。不過而家個個都驚輸在起跑線,咪咁多家長唔鍾意啟思囉

Rank: 5Rank: 5


2253
14#
發表於 13-11-23 13:02 |只看該作者

引用:其實啟思的課程都跟足教育局的課程指引,唔

原帖由 藍眼 於 13-11-23 發表
其實啟思的課程都跟足教育局的課程指引,唔係佢特別淺,只是其他學校谷深啫,佢地K3都有PHONICS,至於寫字 ...
如果係跟指引,課程係跟到個standarad我完全接受喎



Rank: 4


798
15#
發表於 13-11-23 16:33 |只看該作者

引用:其實啟思的課程都跟足教育局的課程指引,唔

原帖由 藍眼 於 13-11-23 發表
其實啟思的課程都跟足教育局的課程指引,唔係佢特別淺,只是其他學校谷深啫,佢地K3都有PHONICS,至於寫字 ...
噢!有phonics?我姪仔侄女完全唔識



Rank: 2


81
16#
發表於 13-11-23 21:54 |只看該作者

引用:其實而家怪物風氣已成,而好多谷既學校冇諗

原帖由 vincentchun 於 13-11-22 發表
其實而家怪物風氣已成,而好多谷既學校冇諗過小朋友既發展時期,例如小朋友肌肉未發展到可以揸筆學校已開始 ...
我真係覺得你講得好好,宜家好多父母想贏在起跑綫,希望幼稚園就為小朋友找到以後20年嘅路,其實小朋友各有獨特性,應該因材施教,"最好"學校未必最適合佢,所有事安排好亦會阻礙他的獨立性,有時見到朋友怪獸上身,自豪阿仔谷得到,都好登佢同小朋友辛苦。但自問阿仔仲細,都唔知可唔可以堅持落去



Rank: 3Rank: 3


250
17#
發表於 13-11-24 08:30 |只看該作者
回覆 apple_love 的帖子

Me too.

Rank: 4


967
18#
發表於 13-11-24 10:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vincentchun+於+13-11-22+發

原帖由 Remember_BB 於 13-11-23 發表
我真係覺得你講得好好,宜家好多父母想贏在起跑綫,希望幼稚園就為小朋友找到以後20年嘅路,其實小朋友各有 ...
講得好好:佢哋好自豪咁講話谷得到!咁細個塞咁多嘢入腦,我好唔認同!



Rank: 3Rank: 3


229
19#
發表於 13-11-24 16:22 |只看該作者
回覆 looklook_66 的帖子

十分認同,其實都唔明...報名前都應該知依間係happy school, 但又好多人走去報名,跟住又唔去in..或有offer後唔讀,話課程太淺,.浪費自己同人地人力物力同時間。我話仔仔會讀啟思,個個朋友都只說:聽人講好淺架喎,小學會好辛苦!我曾被這些說話動搖過,但我知自己小朋友需要甚麼,最好同最適合係有分別的。

點評

Binlojai  最好同最適合係有分別的<- well said!  發表於 13-11-26 12:09

Rank: 2


81
20#
發表於 13-11-24 21:59 |只看該作者

回覆:有冇啟思Creative用家或讀成後去向?

好開心見到有家長同我一樣諗法,見到身邊d朋友個個努力為小朋友安排,努力"谷",都好驚自己會後悔,但諗番自己讀書時,都有同學仔來自名牌幼稚園,佢哋小學頭幾年係會考得好d,最終都係睇自己能力,唔係太多可以繼續"叻"落去,所以我寧願派位,唔好"谷"小朋友考私立



‹ 上一主題|下一主題