發表於 12-2-7 15:44 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印

想問下有無人小朋友讀緊兒童無限學校(3-6yrs班), 唔係講pg個隻
因有打算比小朋友係兒童無限讀埋上去, 不過想問下佢有無校車?
   1    0    0    0

2#
發表於 12-2-8 11:22 |只看該作者
回復 bulo 的帖子

佢地無校車, 要自己係出面揾, 或者跟其他附近幼稚園的保母車喎.

我個仔仲係wonderful two 班, 佢真係好鐘意係嗰度番學, 仲話唔番另一間要番兒童無限. 我都唔知應唔應該比佢係度繼續讀上去, 一諗起要走, 我都有d唔捨得.

你點解想比你小朋友讀上去, 怕唔怕考小學有難度?

3#
發表於 12-2-8 15:03 |只看該作者
我個女而家都係上緊wonderful two, 返左兩個月, 見佢進步得好快, 係指身心發展, not 學術, 如之前好驚自己上sir滑梯, 而家自動波, 又成日哼兒童無限既song

原本打算比佢讀其他幼稚園, 如救世軍, 但到時要請工人, 因我住荃灣 , 我媽幫我湊佢, 我媽住官塘, 太遠, 大家又唔放心第時由得工人湊佢, 所以諗住不如將工人錢放係佢學費度, 我返工時帶佢返學, 放學我媽接佢返官塘, 夜晚我接返走佢

小學呢層呢, 我本來都係諗住玩大抽獎, 又無諗要搵催谷既學校, 不過我覺得兒童無限個上堂模式同一般幼稚園唔同啫, 但佢既課程內容好似比其他幼稚園仲要豐富, 所以諗住比佢讀上去, 而且又唔洗佢重新適應過新學校, 第時一上大仔班, 無婆婆跟住, 佢都唔會咁慘, 又要適應新環境, 又要適應無婆婆一齊上堂

4#
發表於 12-2-8 15:44 |只看該作者
話是話, 我見過佢大仔班 d細路, 個個都好開心好活潑
有次我個女想玩個水槽隻細鴨仔, 咁啱有個大仔班既約3yrs男仔又係度玩, 個男仔突然搶左我女隻鴨仔, 我打個突, 但無出聲, 跟住個男仔比返隻大船我女玩, 佢話bb仲細, 咁細隻鴨仔, 驚佢放落口食, 所以換隻大船比佢, 當堂令我另眼相看

感覺呢度唔係一般幼稚園咁只谷學術咁簡單, 班細路比我感覺活潑得黎又唔老積, 同時又識得顧人, 唔錯

醒目開學勳章

5#
發表於 12-2-8 15:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

6#
發表於 12-2-8 16:21 |只看該作者
因返wonderful two係婆婆同佢上, 詳情我唔太清楚
不過聽婆婆講都係同8 classes差唔多, 不過會多左d節日既故仔, song, 同會教下整下手工, 聖誕教整飾物, 整下餅仔, 新年會教整湯圓, 又有party, 又會彈琴同佢地唱歌仔, 好似話每個月都會有樂器咁

7#
發表於 12-2-8 16:27 |只看該作者
My son has joined Infinity Children's World for 11 months and now in wonderful two class.  It is an "ideal" school for children's development and I am a super fan of Montessori.  I was struggled whether I should let him continue his education here or send him outside.  However, I will not choose international school for my son when he gets 6 and the competition for primary school is so keen nowadyas.  Therefore, I will let him study in a traditional kindergarten in the coming Sep and will continue Montessori education after school.  You should think about the type of primary school you will choose as this affects your choice of kindergarten.  

One thing I think is also very important is that parents' involment is essential for student studying at ICW.  If you like the ICW, I think you can also consider 浸幼 as I found that is a very good kg which is similar to ICW.

8#
發表於 12-2-8 17:32 |只看該作者
其實我排左三間救世軍, 我覺得救世軍同icw都有d似, 但當然唔係咁主打montessori , 但理念都似, 救世軍既教學模式都似國際學校, 係平民版, 所以有d家長就驚 connect小學問題,  even我唔讀icw, 都應該係讀救世軍, 不過諗住方便老人家湊小朋友, 所以先諗再上去
我上佢網睇過佢每月 teaching plan, 都有教中文, 又有國語miss, 我諗ok啦, 不過學費反而唔太ok, kaka

9#
發表於 12-2-8 17:58 |只看該作者
回復 MosesMa 的帖子

咁想問下浸幼有無montessori ?

10#
發表於 12-2-8 18:16 |只看該作者
MosesMa 發表於 12-2-8 16:27
My son has joined Infinity Children's World for 11 months and now in wonderful two class.  It is an  ...
besides 浸幼,do you think啓思附幼 or 靈糧堂 also share the similar teaching method??

11#
發表於 12-2-8 18:37 |只看該作者
I don't think 浸幼 adopt Montessori. They adopt project approach so student need to think how to finish a project and cooperate with their classmates (personally I think quite like the approach adopted by University, you may refer to related post by other parents).  Salvation Army is also good choice.  But the Kg neary my home is for whole day only and I am on the very last of the waiting list, so I give up this choice.  I think ICW is the consultant of them

12#
發表於 12-2-8 18:40 |只看該作者
ICW's school fee is high but they don't have other misc. fees.  So when compare with other private Kg, I think their fee is just more than avg.

13#
發表於 12-2-8 18:46 |只看該作者
Forget to say, I think Salvation Army must be more systematic and they are registered Kg.  So they are more 有保証. But I like the environment of ICW esp the playground!

14#
發表於 12-2-8 18:49 |只看該作者
I'm not sure about 啓思附幼 or 靈糧堂

15#
發表於 12-2-8 23:24 |只看該作者
回復 MosesMa 的帖子

really? ICW 無其他雜費?因為我真係幾鐘意montessori既理念同教具,特別係maths,令小朋友易d學習,如無montessori既學校基本上我都唔考慮,啟思附幼只係行IB,好似無任何montessori

上小學涵接既問題,其實我唔太擔心,如學術方面,ICW好似教得好全面下,雖然返去只係玩咁,唔係坐定定接受硬教育,但聽過一d講座(唔係ICW),亦都聽過一d過來人講過,話其實咁樣係訓練小朋友腦部思考,上返傳統小學只係要習慣下坐定定上堂,但其他野好快pick up到,仲唔差

16#
發表於 12-2-9 08:49 |只看該作者
樓主有無留意以下討論 ?

http://www.edu-kingdom.com/forum ... &extra=page%3D1

17#
發表於 12-2-9 11:04 |只看該作者
回復 Parisienne 的帖子

many thanks睇完啦個篇野,  個位樓主唔知咩事咁嬲同激動, 佢鬧既野好好笑我只覺得
不過我信自己感受過同睇過既野, 而家我女就係度上緊pg, 我自己都上過佢既班, 雖然佢有時講野太直, 但成間學校整體比我感覺都好好, 教師們比外邊既有耐心同更了解小朋友既需要, 所以無損我對兒童無限既感覺

18#
發表於 12-2-9 19:31 |只看該作者
bulo 發表於 12-2-8 23:24
回復 MosesMa 的帖子

really? ICW 無其他雜費?因為我真係幾鐘意montessori既理念同教具,特別係maths,令 ...
That's the information I know last year, you may double check with ICW if they have any mics. fees now.  I have the same view with you before, but my sister share with me the workload and mode of teaching
of traditional primary which is not easy for a child who studies in a 活動教學 school to cope with.  I am afraid that my son can't cope with that if he enjoys his life in ICW for 3 years...and one instructor reminds me that it will be better to choose a kg that is registered...so I gave up my mind finally...there's always dilemma.

Of course, the teachers in ICW are good and they are very creative.

19#
發表於 12-2-10 10:38 |只看該作者
回復 MosesMa 的帖子

thank you for your advice
其實你所講既我都有諗過, 不過我一直都係aim on呢類幼稚園, even 小學都係比佢入傳統小學, 身邊都有d好緊張既朋友成日都咁講, 但我本身又唔係話要佢入名校, 要佢第時名列前茅, 只求佢第時小學中規中矩年年升到班, 完埋中學而我仲有能力同佢肯的話, 就比佢去外國讀書, 所以對於呢九年免費教育, 我無咩大期望

而講真, 我自己細個咪又係讀所謂傳統幼稚園, 年年名列前茅, 但去到小學(都係傳統普通小學), 咪又係讀到一pet 屎咁, 所以所謂con5 connect到小學, 我又覺得兩者都未必咁大關係

20#
發表於 12-2-10 13:36 |只看該作者
我自己嘅擔心係唔想小朋友第日對住功課日日喊
最緊要你有信心,我覺得可以讀Montessori school 嘅小朋友好幸福!
‹ 上一主題|下一主題