九龍塘天主教華德學校
首頁
登錄
帖子列表
  
置頂帖
新華德~~疑問
(10/6453)
各位,想請問功課量同埋書包問題?
(2/2029)
今年讀二年級揮手/傾計區
(2/1662)
2014年度小一生 揮手區
(11/3024)
新华德低年級功課量
(1/2540)
有關插班問題
(1/2079)
請問小一有幾多班,每班有幾多人?
(1/2002)
有冇住佐敦/尖沙咀嘅同學仔
(0/1612)
請問今年有冇唔係1 1 1都叩門成功架?
(0/1927)
收到叩門結果未?
(53/10909)
8/14
首頁
|
前頁
|
下頁
|
尾頁
.
Powered by
Baby Kingdom
教育王國
更多選校、升學及教育心得討論內容
立即打開