| 帖子列表  置頂帖 |
| 請問小女得基本10分,入到基真的機會大不大?(4/3032) |
| 有無2011年9月讀基真P1的同學仔(94/12774) |
| 請問有無p2或以上既家長可以解答我既問題呢?(3/2476) |
| 學費資助問題(2/2314) |
| 中華基督教會基真小學(9/4968) |
| 學校的學科支援學習(2/2679) |
| 9月就 P1 的入來傾下(245/25876) |
| 請問基真小六生如果全級幾多名先算band 1呀?(3/4770) |
| 各位, 如果有開放日, 通知聲?(14/4097) |
| 飯紙唔見左???(4/2720) |
| 17/18 首頁|前頁|下頁|尾頁 |