港大同學會小學

首頁  登錄   
帖子列表  置頂帖
港同 - interview 要帶一本書, 中or 英(10/5013)
請問往年2nd in流程係點? 大致內容係點? 好緊張(29/7237)
2nd intetview(4/2564)
港同 1st in Result(68/13260)
if we chose to interview in English(0/1192)
港同:明天寄出2nd in通知(22/4955)
Last year's interview questions(8/3894)
Delete(0/1080)
註冊左13/14年小一既父母, 請入黎揮揮手呀!!(57/10767)
HKUGA Interview News ?(37/8307)
26/54
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開