| 帖子列表  置頂帖 |
| 港同 - interview 要帶一本書, 中or 英(10/5013) |
| 請問往年2nd in流程係點? 大致內容係點? 好緊張(29/7237) |
| 2nd intetview(4/2564) |
| 港同 1st in Result(68/13260) |
| if we chose to interview in English(0/1192) |
| 港同:明天寄出2nd in通知(22/4955) |
| Last year's interview questions(8/3894) |
| Delete(0/1080) |
| 註冊左13/14年小一既父母, 請入黎揮揮手呀!!(57/10767) |
| HKUGA Interview News ?(37/8307) |
| 26/54 首頁|前頁|下頁|尾頁 |