| 帖子列表  置頂帖 |
| 請問中心幼網頁中班級左上角[*]的含意(8/2215) |
| 有無朋友仔2011 sep 讀K1呀!(14/2747) |
| 2012/2013 入讀聖三一堂曾肇添幼稚園K1小朋友請報到(12/2555) |
| 點解搵唔到聖三一中心幼既group?(7/1867) |
| 請問各位家長, 是否今年中心主任會任職曾肇添校長?(6/1971) |
| 聖三一堂曾肇添 vs 聖三一中心(1/2579) |
| 有分別(0/1490) |
| 請問k1多唔多位收外來生呢?(n班在其他幼兒園讀)(3/1911) |
| 讀聖三一幼兒園 可唔可以轉去曾肇添??(1/2084) |
| 有事請教聖三一中心幼的家長,謝謝回應:)(9/3304) |
| 13/20 首頁|前頁|下頁|尾頁 |