嘉諾撒聖心幼稚園

首頁  登錄   
帖子列表  置頂帖
好媽媽(0/1533)
pm class(0/1280)
請問現讀k1 嘅家長們,每個月嘅學費+雜費是多少呢?(1/1991)
下午轉上午(2/1870)
請問現就讀k1-k3 嘅家長,學校會否不收大b讀k1 呢?(4/1788)
有幾多男仔?(7/3982)
冬夏季校服和外套、書包、太陽帽(1/1428)
照片(7/1877)
聖心訂校服(10/3259)
請教將升讀聖幼k2/k3家長(3/1900)
15/74
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開