| 帖子列表  置頂帖 |
| 九龍城區唔該比些意見(40/25499) |
| How to classify band 1, 2 & 3 student??(0/5955) |
| 最想入讀的中學(6/8804) |
| 沙田區升中面試班(1/7179) |
| 我想問各位小朋友升中一既媽咪,用咩政策嚟揀中學架?(1/6524) |
| 有無小六生不參加自行派位?Why?(7/7530) |
| 地址, 校網???(5/7119) |
| 將軍澳優才?(2/6480) |
| 有無人知"葵涌"中學banding排無位?(0/6977) |
| 上水區學校的Banding?(5/7596) |
| 3530/3549 首頁|前頁|下頁|尾頁 |