升中派位

首頁  登錄   
帖子列表  置頂帖
九龍城區唔該比些意見(40/25499)
How to classify band 1, 2 & 3 student??(0/5955)
最想入讀的中學(6/8804)
沙田區升中面試班(1/7179)
我想問各位小朋友升中一既媽咪,用咩政策嚟揀中學架?(1/6524)
有無小六生不參加自行派位?Why?(7/7530)
地址, 校網???(5/7119)
將軍澳優才?(2/6480)
有無人知"葵涌"中學banding排無位?(0/6977)
上水區學校的Banding?(5/7596)
3530/3549
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開