| 帖子列表  置頂帖 |
| 有冇6年級的同學已收到自行interview通知呢?可否分享一下經?(0/2117) |
| 你哋學校的代課係咪咁安排呀????(0/2017) |
| 學校的網頁有好的改善.(3/2896) |
| 請問:你們是否很喜歡和滿意基華?(0/2635) |
| 急知有無校車由東涌去基華小學?(1/2395) |
| 急問--1D班明天中文小測(0/2097) |
| 請問學校有無開放日?(2/2125) |
| 九龍塘基華小學07年9月小一生請進(94/14867) |
| 一年級同學加油(5/1692) |
| 星期六的收費活動(0/1445) |
| 18/22 首頁|前頁|下頁|尾頁 |