天主教聖安德肋小學

首頁  登錄   
帖子列表  置頂帖
希望派到第一志願(7/3643)
獲派到天主教聖安德肋小學,請問功課多唔多?或者有什麽消告(31/19416)
今日派到了,謝謝(1/2385)
請問有冇14-15年度升小一的媽媽呀!(1/2160)
請問14/15幾時報名(1/2262)
星期一自行派位結果可以在學校web site 睇嗎?(1/2406)
校車一問(1/2509)
大家適應到小一生活未?(8/2828)
2013-14 小一同學仔入嚟揮手喇!(11/2830)
請問今年有冇人係15分入讀(1/2587)
4/8
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開