| 帖子列表  置頂帖 |
| 入學申請時間?(1/2314) |
| 福小面試(2/4268) |
| 睇完"不快樂童年",想問福小小一常識英文係咪都係咁深?(5/3600) |
| 今天福小面試051013(13/5733) |
| 父母英文不好, 跟老師溝通時會有問題嗎?(84/12817) |
| 將入讀2014-15年度福小,懇請各家長多多交流及分享,謝謝!(13/2488) |
| 福小雜費(13/4637) |
| 福小每人都要學樂器嗎(1/2346) |
| 福建收到信喇!(138/20931) |
| 投訴,福建中學附屬學校,借用收小一學生名額乘機斂財!(49/10438) |
| 22/77 首頁|前頁|下頁|尾頁 |