啟基學校

首頁  登錄   
帖子列表  置頂帖
想問下, 如果哥哥已入讀, 細佬係咪都可以一齊入去讀?(21/4229)
大家註冊了, 還是變了心?(13/3009)
啟基已2nd in既小朋友,有無收到waiting or reject letter?(126/19016)
啟基變"左"?(27/7728)
Nil(8/2344)
請問現讀生家長, 升小一前的暑假, 學校有無舉辦適應班?(4/1840)
有冇搭馬鞍山新港城條校車線返啓基嘅家長?(2/1541)
請問13/14小一waiting list 的小朋友幾時寫求位信好?(2/1801)
小五小六功課多嗎?(4/2524)
1T班(2/1824)
23/35
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開