| 帖子列表  置頂帖 |
| 女拔收生會唔會睇家底???(21/17718) |
| 小學100%學生可以升上dgs 中學??(1/3036) |
| 請問無second in係咪零機會??p2插班超難嗎?(0/2275) |
| 想要校車資料.(1/3125) |
| interview後有感...(16/8597) |
| 今日interview(7/3498) |
| DGJS 究竟有冇second in(8/4280) |
| no second in this year ?(1/1984) |
| Does DGSPS accept p.2 or p.3 students transferred from other schools?(2/3456) |
| DGJS唔知有冇家長知第一次面試係唔係要in埋家長呢?(5/2606) |
| 13/37 首頁|前頁|下頁|尾頁 |