用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索

又年結

熱度 7已有 736 次閱讀 22-7-10 15:13 |系統分類:教育

又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結

又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結

又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結

又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結

又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結 又年結

學校生活超滿足,同全線老師職員同學關係超好。

繼續發揮「小宇宙」,數、理、化、電腦都提前參加英國奧林匹克比賽,執到幾個金獎。語文繼續深化,攞埋德文詩詞演繹冠軍。運動就轉咗玩柔道(好彩英國寄宿學校有豐富資源,真係好多唔同嘢試同玩,玩悶一樣隨時可以轉軌道)。呀,仲有,唯一一個東方人走去school play試鏡,結果分到一個叫做有幾句對白嘅路人甲角色。雖然係二打六,不過學校係超級認真。所有演員無論有冇對白,有幾重戲份,都會度身訂做戲服。所以佢都可以正正經經做一個莎翁「仲夏夜之夢」嘅妖精。

最值得講係佢夾埋一個志同道合嘅同學創立咗個人工智能學會。(又係英國寄宿學校嘅特點,無論咩年紀,只要有熱誠有計劃,搵到老師肯支持,學校咩都俾你搞。仲會提供場地、資金、配套令事情盡量發展得最好)。十月創會,自己招收會員,自己寫信邀請大學教授嚟學校演講,自己寫信邀請AI企業CEO/研發人員開研討會。最後自己計劃安排一場community outreach programme,寫信邀請兩間附近小學派出學生,佢哋教啲小朋友基本Machine learning原理同玩比賽,仲有禮物同證書。對一個15歲嘅小朋友嚟講,咩都自己落手落腳搞(老師完全放手),真係不可多得嘅機會(我諗喺香港都幾難,就算有機會都唔係同一個規模)。

個女唔同阿哥,原本係撬唔開口嘅人,都有少少擔心去寄宿會冇咁適應。而且喺香港成績頂多算中游,唔知佢會讀成點。

其實一切擔心都係多餘嘅,又係生活超開心,一大班朋友攬頭攬頸。

英國寄宿學校(尤其係老牌同埋local reputation比較高啲嘅)另一樣過人之處就係資源充足,科科都分set,科科都小班教學。老師真係好容易掌握學生程度,從而作出相應處理。阿女初入學樣樣都係中間set(其實佢數理不嬲都比較弱),唔知係咪水土問題,抑或生活開心,第一個term尾,個數學老師同物理老師喺家長日同我講佢數理咁強,冇理由唔係top set,我都唔知點應對。結果第二個term轉咗去top set之後,搵到晒信心and she never looked back。變咗係top set嘅中流砥柱。

視覺藝術不嬲都係阿女強項,去到學校真係又如魚得水(諗唔到個更貼切嘅形容詞)。個視覺藝術大樓幾層高,物料、設備、空間都係香港冇得比嘅,最重要係學校有邀請resident artist長駐學校同有興趣學生交流,更加難得。

西班牙文係初學,但係老師又超夾,所以進展神速。

學校真係好識照顧女生,而且始終係全歐洲最多full boarding女生嘅學校,週末活動真係多羅羅,又夠多人一齊玩。一時又會成級走去Bristol shopping,一時又安排weekend去摘士多啤梨,一時又hand made fashion show,一時又瑜伽,一時又movie & pizza night,一時又pamper weekend一齊做facial,一時又dress up day,一時又adventure weekend... 真係不亦樂乎。唯一係希望佢唔好嘥咗啲機會,多啲參與各項活動。

睇嚟兩個都讀得開心,所以電話都唔多個。


路過

雷人
6

握手

鮮花

雞蛋

剛表態過的朋友 (6 人)

發表評論 評論 (21 個評論)

回覆 ANChan59 22-7-11 09:28
恭喜恭喜
回覆 ANChan59 22-7-11 09:29
EK食咗我几段嘢!
回覆 ANChan59 22-7-11 09:58
我有三個問題請教你:

1. 如果你兒子在其他小學中學受教育,例如你的母校,你覺得你兒子的成長速度是否差不多?

2. 你是否同意你兒子成長中的最重要伯樂或者game changer是你,而不是學校或者老師們?

3.你覺得按現在他的軌跡,他將來讀什麼?做什麼?都不是問題。因為有些特質已經形成,做什麼都可以應付到?

第三點我講得有些含糊,我只係想對比一下。因為N年前CEO入教育界之前在MNC是高層,她們請的MT係good first degree,MBA + 兩年經驗。幾年過去,她也個別經理發現,最top 幾個,無獨有偶中學時都係在英國讀寄宿學校,然後在英美讀大學。
回覆 beastiebistro 22-7-11 10:14
ANChan59: 恭喜恭喜
  
回覆 beastiebistro 22-7-11 10:44
ANChan59: 我有三個問題請教你:

1. 如果你兒子在其他小學中學受教育,例如你的母校,你覺得你兒子的成長速度是否差不多?

2. 你是否同意你兒子成長中的最重要伯樂或者ga ...
多謝陳sir肯花時間交流。

我諗我暫時嘅答案係:

1. 我認為如果我兒在其他學校接受教育(例如我母校),大方向可能差不多,不過細緻上就可能大不同。我認為其實真正教育主要睇家長,學校只不過係provide一個良好學習環境同埋部分材料。整體發展速度可能分別不大,不過拔萃因為係直資,配套/選擇/空間(同時指硬件同埋軟件)都多好多,即係材料足啲,所以我認為細節上豐富好多。

2. 好似上面咁講,其實我根本認為教育係家長嘅責任而唔係學校。我唔敢認叻話我係伯樂,不過我認為我花費喺教育小朋友(同埋諗點樣教育小朋友)嘅時間唔會比其他人少,分分鐘多過一大部份人。我認為付出同收穫係成正比嘅,而且家長搞好咗小朋友嘅態度(對人生唔係淨係對學習)同埋價值觀,其他嘢自然會follow。我極之唔同意某啲網友話放養,但係我又唔係相反嘅虎爸/直升機/八爪魚家長。

3. 對,我認為價值觀同處世態度已經成形,我對佢哋將來已經完全唔擔心。其實喺年結我冇分享,不過呢兩年疫症影響到仔女都唔可以返香港,要留喺英國guardian安排嘅唔同homestay到。我最恩惠嘅係每一個收留過佢哋嘅homestay都話佢哋係最有禮貌/最乾淨/最肯主動幫手做家務/最肯溝通傾偈嘅小朋友,每一個homestay都爭住話要佢哋再去住(寧願要佢哋都唔要其他人)。我認為佢哋應該去任何地方做任何事都會適應到,咁無論喺邊做咩生活都應該愉快。

其實英國寄宿中學我認為係最好嘅打磨器。原本有菱角嘅人會磨得更圓滑,原本有材料嘅人會磨得更閃閃發光,原本埋藏咗嘅能力會磨返出嚟。當然一樣米養百樣人,都有case係越磨越差,或者磨極都磨唔光,咁其實分別就係家長有冇盡責喇。

都係我個人睇法啦,唔知陳sir點睇呢?
回覆 ANChan59 22-7-11 12:45
我去了成都旅游,回酒店才复你。
回覆 beastiebistro 22-7-11 12:46
ANChan59: 我去了成都旅游,回酒店才复你。
陳sir旅遊愉快
回覆 ANChan59 22-7-11 17:38
大家交流一下,我係覺得之前看你安排寄宿學校,大家見面傾得深入些,再上你的年結,及在EK大海你的分享,我認為你對教育子女的方式跟大部份家長不一樣,較另類,所問得深入些。

你回應第一個問題,跟我的經驗相近,因為在兒子入學頭3年,我聽過不止一次師兄及老師分別說過,入DBS如果只係諗住讀書考試,簡直係浪費,我最初以為誇張了,到后來我認同男拔最精彩的部份是課外活動的訓練,不是參與那部份,而係當孩子變成大佬之後,他們的付出及貢獻,讓學會,校隊,合唱團,跟以前不一樣。

非常之可惜,在大海的家長只關注多些較表面的**、狀元,忽略了最核心的部份。撇除lB,可能不少家長認為你母校跟DBS差不多成績,但你係另外的選擇。

出去吃飯,回來再補回其他看法。
回覆 beastiebistro 22-7-11 18:29
ANChan59: 大家交流一下,我係覺得之前看你安排寄宿學校,大家見面傾得深入些,再上你的年結,及在EK大海你的分享,我認為你對教育子女的方式跟大部份家長不一樣,較另類, ...
係呀陳Sir,其實我認為寄宿學校就係大佬文化發展嘅極致。一班人局住住埋一齊幾年,想唔建立兄弟情,想唔建立大佬文化都唔得。而且放學個個都仲喺學校,時刻要尊重大家,隨時都要同人相處(冇得返屋企匿入房),所以寄宿學生理應更能適應任何人任何地。

你見我輕輕帶過個仔啲成績就知我唔太睇重呢樣嘢,有能力就有能力,冇嘅夾硬逼盞大家痛苦。反而我期望仔女盡量享受英國寄宿學校提供香港學校做唔到嘅嘢,學會又好,某啲運動又好,話劇又好,總之襯可以玩嘅時候盡量玩,否則後悔。
回覆 ANChan59 22-7-11 20:19
你之前話,父母可能是子女的第一個伯樂,我很有共鳴。從小到大,如果有多時間放在家里,肯定了解孩子比任何人多,深入。所以跟認叻沒有關係,只係事實放在眼前。我跟你差不多都係重點放在性格塑造,價值觀培養,學術不是重點。而且我們較願意去了解不同教育方式,取長補短,不介意重错誤中學習。

關於放養的問題不要看表面,我覺得是應該已經有把握或者安全網設置好才會這樣說。而且每個家庭的「放養」定義不一樣,可能不是你想的極端。

如果能夠摸透子女的強弱項,抗壓能力,transformation,我覺得已經花了不少心力。比較那些只看成績的放養,比我們的部份有為,可能是一個另類的選擇。Shadeslayer 的看法在表面之下,也是高手。其他就好似你所講。教養孩童,家長的話,我會聽其言觀其行。個別網友十年前怎么說,現在怎么說,也反映心路歷程,我會內心有疑問,今次又一定對,不會再錯一次?我始終相信mega trends,同時也質疑,也會請教真的行內人。所以去到Al,有人覺得是新生技術,無所不能,也有人認為舊瓶新酒。所以我係在中間。

兒子對Al非常透徹,不然的話,不會自學。他下一個進修反而反樸歸真,computing science。我現在做聽眾,扮儍反問,我就聽到很多他實際的想法及方向。「有些不懂也不壞!」。
回覆 beastiebistro 22-7-11 21:06
ANChan59: 你之前話,父母可能是子女的第一個伯樂,我很有共鳴。從小到大,如果有多時間放在家里,肯定了解孩子比任何人多,深入。所以跟認叻沒有關係,只係事實放在眼前。 ...
啱嘅,我唔應該太多嘴(只係我見那位家長三不五時就強調自己幾無為而治,但小朋友又出類拔萃,繼而就對有心幫小朋友嘅家長冷嘲熱諷,所以...)

兒子已經超越我嘅範圍,亦懂得自己爭取/把握機會,我亦開始調整我喺佢運作圈裏面嘅位置。由從前提出建議變咗而家發問導引,希望幫到佢擴闊鞏固思考層面。我亦恩惠佢唔會事事都問我,會自己主動出擊。

AI我估對小兒嚟講係有趣嘅topic,不過據我所知成立AI soc另一大原因係因為學校已經有三個電腦學會,但係冇一個正常運作,亦因為輩份關係,佢非要等多兩年先可以作出改革。與其白等嘥時間,佢選擇另起爐灶,到時話唔定可以吸納埋其他學會,有一番作為。當然佢都係所有嘢發生後先講返俾我聽,我唯有暗自歡喜。
回覆 ANChan59 22-7-11 21:27
去到第三點,我不用多說。我們私聊之下,你我都花很多功夫在修養禮貌主動性這里,因為我們的人物網絡關係上,朋友圈當中,聽太多這些現在孩子的不足。這不單是香港,全世界也一樣,他們了解成年人的想法,做好那些基本嘢,比較其他人已經完勝。

兒子在倫敦開工已經有非常好的開始,主動,有禮貌,有同理心,加少許幽默感,同事們非常樂意跟他合作,不擺架子,懂得教人,開始有人想跟他工作。他的特異功能,很快睇到同事的model bugs,不只是熟悉,而是超快睇到而且有解決方法。讓他們心中寫個服字。

他直屬上司已經兩年冇放假,因為冇人頂,入職三個星期后,他可以放兩個星期,重要上山,而且冇網絡。兒子的真正考驗開始。這兩個星期平安過渡,位置就差唔多定下來。
回覆 ANChan59 22-7-11 21:30
自己冇第一身身二身經驗,只係觀察知道里面有些特點,向你求證。

香港就係只有DBS及SSC,還有寄宿!
回覆 beastiebistro 22-7-11 21:37
ANChan59: 去到第三點,我不用多說。我們私聊之下,你我都花很多功夫在修養禮貌主動性這里,因為我們的人物網絡關係上,朋友圈當中,聽太多這些現在孩子的不足。這不單是香 ...
其實真心受人歡迎我覺得先係將來生活最重要嘅特質之一。世界已經同以前好唔同,咩都講collaboration。融入唔到,就算識飛都可能因為冇人輔助,變咗冇用武之地。

J開個靚頭,前路只會更順遂。
回覆 ANChan59 22-7-11 21:43
beastiebistro: 啱嘅,我唔應該太多嘴(只係我見那位家長三不五時就強調自己幾無為而治,但小朋友又出類拔萃,繼而就對有心幫小朋友嘅家長冷嘲熱諷,所以...)

兒子已經超越我 ...
你我及我們的子女不會一兩句冷嘲熱諷而冧檔嘅,如果係,我們要反省自己一下。有則改之 無則加勉!

如果事實擺在眼前,真係青出於籃,欣然接受,發夢時笑埋出嚟。

他有成績才匯報,是一種期望管理,成熟的表現!
回覆 beastiebistro 22-7-11 21:47
ANChan59: 自己冇第一身身二身經驗,只係觀察知道里面有些特點,向你求證。

香港就係只有DBS及SSC,還有寄宿!
我認為St Jo、喇沙同拔萃嚴格嚟講喺brotherhood嘅cultivation可以話差不多,但係都係有少少分別。

我認為校舍對Brotherhood嘅形成有舉足輕重嘅關係。喇沙同拔萃都有非常大嘅校舍,學生自然喜歡放學後留校搞活動或者一齊打波,亦自然會cultivate到Brotherhood。某程度上同寄宿有異曲同工嘅功能,又未夠寄宿咁深入咁啦。

St Jo礙於硬件限制,呢方面點都有啲不足。所以Jo仔吹水就最叻,講就天下無敵,都真係要落手落腳做嘢捐錢,就大家都企埋一邊剝花生...
回覆 beastiebistro 22-7-11 21:51
ANChan59: 你我及我們的子女不會一兩句冷嘲熱諷而冧檔嘅,如果係,我們要反省自己一下。有則改之 無則加勉!

如果事實擺在眼前,真係青出於籃,欣然接受,發夢時笑埋出嚟 ...
我就冇乜受影響,不過有時睇唔過眼啫...

我見阿仔都算有計劃,亦真係做到佢原本想做嘅嘢,我已經好滿足。
回覆 beastiebistro 22-7-11 21:58
ANChan59: 自己冇第一身身二身經驗,只係觀察知道里面有些特點,向你求證。

香港就係只有DBS及SSC,還有寄宿!
其實近年St Jo搞嘅大型重建/翻新計劃係我主力推動嘅。其中一個目的就係整合空間,希望可以有多啲設施地方俾學生留校活動。另一個我推動咗多年嘅就係設立寄宿位,feasibility study都做好晒。可惜,天主教會鑑於近年世界各地嘅天主教寄宿學校性侵問題,政府又覺得多一事不如少一事,所以落成都係遙遙無期。

我做咁多,無非都係想教現代嘅學生唔好咁寵壞,同埋增加jo仔嘅歸屬感。可惜...
回覆 ANChan59 22-7-11 22:00
beastiebistro: 其實真心受人歡迎我覺得先係將來生活最重要嘅特質之一。世界已經同以前好唔同,咩都講collaboration。融入唔到,就算識飛都可能因為冇人輔助,變咗冇用武之地。
...
非常非常同意!我們做老闆嘅,更加明白箇中的重要性,很多在EK蒲嘅家在現實世界可能並不顺心,在這里講嘢不需要負責任,所以有時會過火,也有可能一些不幸的遭遇,對冇些話題觸動他的pa I’mn points。

政府要橡皮圖章,也要一些真係為社會做事嘅人,我做公職時,我認為自己是后者⋯⋯,自我安慰一下,不然都幾難頂6年。見到一些政治花瓶,加上現在新的司局官員,只希望自己自求多福,哈利路亞!
回覆 Yanamami 22-7-13 12:05
15歲的天才。

睇你同陳sir溝通最有啟發性,獲益良多,睇到心花怒放。

facelist

你需要登錄後才可以評論 登錄 | 註冊

Copyright c 2002 - 2024 Baby-Kingdom.com Limited, All Rights Reserved.
GMT+8, 24-4-19 18:54, Processed in 0.358791 second(s), 10 queries , Redis On.