關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖公會青衣主恩小學 聖公會青衣主恩小學
樓主: 絲絲公主
go

聖公會青衣主恩小學

Rank: 3Rank: 3


348
發表於 07-5-4 20:21 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

今天家長日,接到成積表,,比我想像中好。
她剛剛做了班長,她說:很開心,能夠服務同學
真是快樂的校園生活啊!

Rank: 3Rank: 3


106
發表於 07-5-9 21:55 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

各位家長,

本人是一名中六學生, 現於葵青區一所英文中學就讀

有意為小學生補習

如有興趣或查詢, 歡迎聯絡

Rank: 5Rank: 5


2164
發表於 07-5-10 17:14 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

我又上來行下先...

Rank: 3Rank: 3


428
發表於 07-5-13 16:58 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

hello!我的小朋友現在在青衣主恩就讀!

Rank: 5Rank: 5


2164
發表於 07-5-13 20:51 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

Eva** 寫道:
hello!我的小朋友現在在青衣主恩就讀!


hello 你好~~   

Rank: 3Rank: 3


348
發表於 07-5-14 10:37 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

tkkmama 寫道:
[quote]
Eva** 寫道:
hello!我的小朋友現在在青衣主恩就讀!


hello 你好~~    [/quote]

hihi,你小朋友讀邊班呀?

Rank: 3Rank: 3


428
發表於 07-5-14 11:04 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

P.1 :  about U

Rank: 2


41
發表於 07-5-14 17:33 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

絲絲公主,

恭喜你囡囡有滿意成績

多謝回應!  我最近都聽到有家長叫我唔好揀周演森喎, 老師有心教, 但d學生好有問題!
我住青華苑, 我暫時都係陳溢 (最近)/主恩/世德, 仁立太遠唔會考慮 lu!  只可惜唔係我話揀就入到  

請問你地係咪第一輪已收呢?  有乜竅門?   大攪珠係咪真係只講彩數  
勞媽媽部落
馬女Abbie 升小二!馬騮精 Jonas 升 K3喇!

Rank: 3Rank: 3


428
發表於 07-5-16 20:04 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

~~Abbie媽咪~~

周演森梗係唔好揀啦!我前年有個朋友派位派得唔好,派咗周演森,都諗住試吓讀,點之一去到個家長會,嗰校長就話佢地間學校係專門招待啲新移民嘅,又話會特別優先照顧有問題嘅學生,嚇到我朋友走都走唔澈...........

攪珠真係只講彩數,好睇你個NUMBER好唔好,仲睇你識唔識排頭三字願....

我都係攪珠入嘅........

Rank: 2


99
發表於 07-5-19 12:14 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

HI,
EVA
知唔知我係邊個?

Rank: 2


99
發表於 07-5-19 12:18 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

絲絲公主,
請問你嘅小朋友讀几年班? 我個囡讀1A.

Rank: 3Rank: 3


428
發表於 07-5-19 15:50 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

我梗知啦!!!
絲絲公主好耐無上嚟啦!!!
得閒就碌落去網頁下面個到,CAKE入去聖公會青衣主恩小學的家長嗰到傾計....   

Rank: 2


99
發表於 07-5-21 17:05 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

Eva,

點解冇咩人上來講呢間學校嘅?

Rank: 3Rank: 3


428
發表於 07-5-21 17:10 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

係好少!  
有冇幫我找電話?     

Rank: 3Rank: 3


428
發表於 07-5-21 17:12 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

得閒就碌落去網頁下面個到,CAKE入去聖公會青衣主恩小學的家長,嗰到仲有一個Topic

Rank: 2


41
發表於 07-5-21 22:03 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

周演森~~ 咁聽落真係好

攪珠入~~ 咁就唔駛煩喇!
勞媽媽部落
馬女Abbie 升小二!馬騮精 Jonas 升 K3喇!

Rank: 3Rank: 3


428
發表於 07-5-22 09:30 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

Abbie媽咪
你決定咗簡邊間咪?   

Rank: 5Rank: 5


2685
發表於 07-5-22 16:08 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

happypigpig,
我囡囡係讀1D班,原來你同EVA**識架?
你平日會唔會接小朋友番學放學架?
搵日"相認"下0拉!~

Rank: 3Rank: 3


428
發表於 07-5-22 16:11 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

好耐無見!!!

Rank: 5Rank: 5


2685
發表於 07-5-23 08:47 |顯示全部帖子

Re: 聖公會青衣主恩小學

Eva,
上次考試,你地小朋友考成點呀?