關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 將軍澳Playgroup
發新帖回覆
查看: 1295|回覆: 2
go

將軍澳Playgroup

Rank: 1


7
發表於 26-5-28 10:07 |顯示全部帖子
有無人上過將軍澳CPDA / Kids playhouse / Boxhill 邊間比較好 謝謝

Rank: 2


45
發表於 6 天前 |顯示全部帖子
hoikristy 發表於 26-5-28 10:07
有無人上過將軍澳CPDA / Kids playhouse / Boxhill 邊間比較好 謝謝

我係kidsplayhouse 用家,小朋友一開始夠歲數我就開始上playgroup,然後升不同階段,再去分離班。暑假亦上暑期班繼續模擬幼稚園生活。我自己好滿意呀,小朋友都順利過渡去PN班。佢喺坑口時我已經join,去到依家海翩匯我都上緊。

Rank: 1


15
發表於 4 天前 |顯示全部帖子
回覆 hoikristy 的帖子

小朋友CPDA同Kidsplay house 都有上過. CPDA係中文, Kids playhouse係英文
Kids playhouse 好玩好多,上堂氣氛好好. 小朋友一歲多啲上左1期CPDA,之後上kids playhouse (星期六班要排),由 playgroup上到分離班,老師好有經驗,好開心
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊