關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 男拔附小插班
發新帖回覆
查看: 4582|回覆: 10
go

男拔附小插班

Rank: 3Rank: 3


165
發表於 26-5-16 10:30 |顯示全部帖子
請問有人收到email考插班試?

Rank: 3Rank: 3


244
發表於 26-5-17 14:18 |顯示全部帖子
應該上年經驗
不論有沒有筆試,同日都會收到Email 結果
一係有筆試
一係沒有筆試

所以,校方應該未send

Rank: 1


4
發表於 26-5-20 12:47 |顯示全部帖子
出左Email

Rank: 3Rank: 3


206
發表於 26-5-20 18:11 |顯示全部帖子
收到e-mail
插小二 不知有幾多人會參加

Rank: 3Rank: 3


244
發表於 26-5-20 18:29 |顯示全部帖子
上年 shortlisted 33人P2筆試

Rank: 3Rank: 3


206
發表於 26-5-21 08:42 |顯示全部帖子
想問係會考咩程度?做P.2卷?

Rank: 3Rank: 3


165
發表於 26-5-22 10:49 |顯示全部帖子
wyakatrina 發表於 26-5-20 18:29
上年 shortlisted 33人P2筆試

知道33人收幾多個?

Rank: 5Rank: 5


1961
發表於 26-5-22 17:59 |顯示全部帖子
Eekathy 發表於 26-5-22 10:49
知道33人收幾多個?
據聞上年一升二收咗兩個唔知真定假,我仔系33個其中一個,最後冇入 。加油

Rank: 3Rank: 3


244
發表於 26-5-22 19:26 |顯示全部帖子
上年收了兩個。一個奧數勁人,一個音樂勁人

Rank: 3Rank: 3


206
發表於 26-5-22 23:15 |顯示全部帖子
咁即係去陪跑…(emoji)

Rank: 3Rank: 3


206
發表於 26-5-30 15:26 |顯示全部帖子
通常係咪一日就考完筆試,今日見一級唔係好多人
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊