關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 課外活動 HKAPA Junior Music Program 香港演藝學院青少年音樂課 ...
樓主: hkparent88
go

[音樂] HKAPA Junior Music Program 香港演藝學院青少年音樂課程  

Rank: 4


723
發表於 24-6-24 16:17 |顯示全部帖子
Valerie61 發表於 24-6-24 16:07
回覆 mamatie 的帖子

我知道鋼琴shortlist和我們小題是同一天同一個時間和地點written test。 小提琴真不 ...
阿女都有學鋼琴, 但無小提琴咁有信心. 當日佢in 前後係鋼琴門口欣賞, 個個都彈得好勁.

Rank: 5Rank: 5


1239
發表於 24-6-24 17:23 |顯示全部帖子
本帖最後由 Haipo 於 24-6-24 17:27 編輯

有shortlist 吖,我上個星期五,收到兩個emails,clarinet rejected同埋 piano written test.

Rank: 3Rank: 3


184
發表於 24-6-24 21:50 |顯示全部帖子
回覆 Valerie61 的帖子

大家筆試是幾點丫?我們是2:30.

Rank: 5Rank: 5


1239
發表於 24-6-24 22:11 |顯示全部帖子
xf618 發表於 24-6-24 21:50
回覆 Valerie61 的帖子

大家筆試是幾點丫?我們是2:30.
same here! 你Major什麼? 也是Pre-junior?

Rank: 3Rank: 3


184
發表於 24-6-25 08:20 |顯示全部帖子
回覆 Haipo 的帖子

是pre-junior

Rank: 3Rank: 3


184
發表於 24-6-25 08:45 |顯示全部帖子
回覆 xf618 的帖子

我們是pre junior composition.

Rank: 2


72
發表於 24-6-25 09:13 |顯示全部帖子
回覆 xf618 的帖子

Pre Junior, 兩點半,我看到鋼琴也是同樣時間地點。

Rank: 4


723
發表於 24-6-25 09:58 |顯示全部帖子
回覆 Haipo 的帖子

阿女都係 2:30pm , pre junior , violin

Rank: 2


72
發表於 24-6-25 10:17 |顯示全部帖子
那可能pre junior所有都是這個時間和地點,應該是好大教室坐好多人。。。

Rank: 3Rank: 3


310
發表於 24-6-25 10:20 |顯示全部帖子
Haipo 發表於 24-6-24 17:23
有shortlist 吖,我上個星期五,收到兩個emails,clarinet rejected同埋 piano written test.  ...
雙修兩個樂器,太厲害了。而且選上的還是競爭更激烈的鋼琴,讚。

Rank: 3Rank: 3


310
發表於 24-6-25 10:23 |顯示全部帖子
回覆 msfishfish 的帖子

請問各位現在的老師是不是都已經是演藝的老師了?

Rank: 4


723
發表於 24-6-25 11:14 |顯示全部帖子
msfishfish 發表於 24-6-25 10:23
回覆 msfishfish 的帖子

請問各位現在的老師是不是都已經是演藝的老師了?
阿女老師不是演藝,是屋企附近琴行老師。

Rank: 2


72
發表於 24-6-25 15:25 |顯示全部帖子
請問大家怎麼準備written test?需要去補習樂理嗎

Rank: 5Rank: 5


1239
發表於 24-6-25 16:38 |顯示全部帖子
我個女太細(5歲),所以我只係同佢溫吓高低譜號,認吓音,聽吓intervals and chords。 我諗應該係被分配去最低班。反而我比較擔心,因為佢未考過試,可能會走來走去。

Rank: 2


72
發表於 24-6-25 17:07 |顯示全部帖子
回覆 Haipo 的帖子

五歲真的好細,好厲害已經shortlist。 都係7.6下午兩點半考試嗎

Rank: 5Rank: 5


1239
發表於 24-6-25 17:27 |顯示全部帖子
Valerie61 發表於 24-6-25 17:07
回覆 Haipo 的帖子

五歲真的好細,好厲害已經shortlist。 都係7.6下午兩點半考試嗎 ...
6/7 2:30pm

Rank: 2


72
發表於 24-6-26 09:34 |顯示全部帖子
不知道小提琴是不是真的人人都受邀請考筆試。因為我女都很初級。

Rank: 4


723
發表於 24-6-26 10:06 |顯示全部帖子
Valerie61 發表於 24-6-26 09:34
不知道小提琴是不是真的人人都受邀請考筆試。因為我女都很初級。
阿女學校師姐師弟妹幾個都係考小提琴, 有收到reject. 但有一個咩通知都無.

Rank: 2


72
發表於 24-6-26 10:35 |顯示全部帖子
回覆 mamatie 的帖子

明白,謝謝! 那確實有shortlist。

Rank: 6Rank: 6


5038
發表於 24-6-26 18:29 |顯示全部帖子
Haipo 發表於 24-6-25 16:38
我個女太細(5歲),所以我只係同佢溫吓高低譜號,認吓音,聽吓intervals and chords。 我諗應該係被分配去 ...
係咩樂器呀
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊