關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 嘉諾撒聖心幼稚園AM
發新帖
查看: 18006|回覆: 1
go

嘉諾撒聖心幼稚園AM

Rank: 3Rank: 3


124
發表於 24-1-10 08:19 |顯示全部帖子
本帖最後由 naturalbaby082 於 24-1-10 08:30 編輯

有冇聖幼用家,可否分享:1.聽講好早返學,上午班幾點上堂?幾點放學?
2.如果撘校車,北角區坐車大約坐幾耐?
3.因為係中文幼稚園,英文是否要自己出去補?
謝謝!

另想請教有冇人試過妹妹入讀聖幼,之後姐姐申請插班?插班係咪其實好難

Rank: 5Rank: 5


1046
發表於 24-1-10 12:28 |顯示全部帖子
naturalbaby082 發表於 24-1-10 08:19
有冇聖幼用家,可否分享:1.聽講好早返學,上午班幾點上堂?幾點放學?
2.如果撘校車,北角區坐車大約坐幾 ...

港島返中西區幼稚園一般預30分鐘或以上,因為要接其他同學仔上車

如果擔心交通安排,咁揀返東區幼稚園比較好D