關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 N班退學了,請問有咩興趣班或者親子活動推薦? ...
發新帖
查看: 20420|回覆: 4
go

N班退學了,請問有咩興趣班或者親子活動推薦?

Rank: 3Rank: 3


164
發表於 23-12-18 09:17 |顯示全部帖子
翻左兩個月N班病左無數次🥲
醫生直接勸退學,穩半日上會比較好。

請教各位家長,如果你地無比子女上N班,有咩興趣班或者親子活動?

家住南區,感謝解答☺️

Rank: 5Rank: 5


1285
發表於 23-12-26 01:08 |顯示全部帖子
我仔半日N班都每個月病一次,而家升左學都係咁

Rank: 5Rank: 5


1482
發表於 23-12-27 13:32 |顯示全部帖子
呢個歲數嘅小朋友,真係好容易病

Rank: 3Rank: 3


164
發表於 23-12-29 06:32 |顯示全部帖子
回覆 chichi730 的帖子

病係正常,醫生話最近病毒🦠比以往都多,一個月病幾次

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


31541
發表於 23-12-31 12:13 |顯示全部帖子
Babycii 發表於 23-12-18 09:17
翻左兩個月N班病左無數次🥲
醫生直接勸退學,穩半日上會比較好。
N班全部唔收。唯有上play group 直到K1, 冇乜病痛,時間短,多啲時間同家人去玩,開心就係啦,學野上去K1 開始就係啦