關於集團
集團品牌
廣告查詢
工作機會
GirlStyle 女生日常
HolidaySmart 假期日常
Jom Explore
BusinessFocus
MamiDaily 親子日常
UrbanLife Health 健康新態度
TopBeauty
POPLADY
Kdaily 韓粉日常
PetCity 毛孩日常
Baby-Kingdom
Edu-Kingdom
MediaLens
TapNow
Maxlytics
EchoMaker
EventVibe
FaceVibe
Mintinglabs
討論區
教育王國論壇列表
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
初中教育
中學交流
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
特殊教育
特殊教育
自閉寶寶
資優教育
智能評估
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
幼兒教育
小學
中學
特殊教育
海外升學
登入
註冊
國王課室
登錄
|
註冊
親子王國
|
教育王國
|
BK Milk
|
KMall
|
王國誌
|
環保教育基金
|
王國國情
用戶登入
用戶名稱:
密 碼:
登入
登記帳號
忘記密碼
關閉
安全驗證
安全提問(未設置請忽略)
母親的名字
爺爺的名字
父親出生的城市
你其中一位老師的名字
你個人計算機的型號
你最喜歡的餐館名稱
駕駛執照最後四位數字
討論區
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
中學交流
初中教育
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
特殊教育
特殊教育
資優教育
自閉寶寶
智能評估
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
聯絡管理員
我的中心
首頁
討論區
BK群組
幫助
排行榜
搜索
搜索
搜尋本版
討論區
用戶
教育王國
›
討論區
›
幼校討論
›
N班退學了,請問有咩興趣班或者親子活動推薦? ...
查看:
20420
|
回覆:
4
go
N班退學了,請問有咩興趣班或者親子活動推薦?
Babycii
私人傳訊
加為好友
Babycii
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-1-5
國民生產力
0
附加生產力
159
貢獻生產力
0
註冊時間
22-11-30
閱讀權限
10
帖子
5
主題
4
精華
0
積分
164
UID
3422327
複式洋房
複式洋房, 積分 164, 距離下一級還需 337 積分
164
發表於 23-12-18 09:17
|
顯示全部帖子
翻左兩個月N班病左無數次🥲
醫生直接勸退學,穩半日上會比較好。
請教各位家長,如果你地無比子女上N班,有咩興趣班或者親子活動?
家住南區,感謝解答☺️
返回頂部
chichi730
私人傳訊
加為好友
chichi730
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
26-4-14
國民生產力
0
附加生產力
1111
貢獻生產力
0
註冊時間
17-4-7
閱讀權限
10
帖子
174
主題
49
精華
0
積分
1285
UID
2522763
大宅
大宅, 積分 1285, 距離下一級還需 3716 積分
1285
發表於 23-12-26 01:08
|
顯示全部帖子
我仔半日N班都每個月病一次,而家升左學都係咁
返回頂部
Shelley_k
私人傳訊
加為好友
Shelley_k
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
25-12-19
國民生產力
0
附加生產力
1345
貢獻生產力
0
註冊時間
18-5-7
閱讀權限
10
帖子
137
主題
0
精華
0
積分
1482
UID
2902907
大宅
大宅, 積分 1482, 距離下一級還需 3519 積分
1482
發表於 23-12-27 13:32
|
顯示全部帖子
呢個歲數嘅小朋友,真係好容易病
返回頂部
Babycii
私人傳訊
加為好友
Babycii
當前離線
在線時間
0 小時
最後登錄
24-1-5
國民生產力
0
附加生產力
159
貢獻生產力
0
註冊時間
22-11-30
閱讀權限
10
帖子
5
主題
4
精華
0
積分
164
UID
3422327
複式洋房
複式洋房, 積分 164, 距離下一級還需 337 積分
164
發表於 23-12-29 06:32
|
顯示全部帖子
回覆
chichi730
的帖子
病係正常,醫生話最近病毒🦠比以往都多,一個月病幾次
返回頂部
heidya
私人傳訊
加為好友
heidya
當前離線
在線時間
296 小時
最後登錄
25-7-11
國民生產力
0
附加生產力
27650
貢獻生產力
0
註冊時間
12-11-2
閱讀權限
10
帖子
3891
主題
7
精華
0
積分
31541
UID
1051784
珍珠宮
珍珠宮, 積分 31541, 距離下一級還需 18460 積分
31541
發表於 23-12-31 12:13
|
顯示全部帖子
Babycii 發表於 23-12-18 09:17
翻左兩個月N班病左無數次🥲
醫生直接勸退學,穩半日上會比較好。
N班全部唔收。唯有上play group 直到K1, 冇乜病痛,時間短,多啲時間同家人去玩,開心就係啦,學野上去K1 開始就係啦
返回頂部
返回列表
熱門主題
科技帶來方便定係冷漠?
42
網傳籃球教練逼學生自摑 漢華中學證已暫停職務
27
依家有AI,做咩要讀咁多書?
19
三線IS vs 一二線local學校
19
協恩 同 IMS 點揀?
19
小朋友讀書中游,想去英國升學係咪同名校無緣?
13
最高瀏覽主題
再有教職員掀爭議 中學副校長公主抱女學生
1615
大家有冇收到李嘉誠中學插班筆試通知??
1488
分享一下土瓜灣基道中學,10多年沒有入來,仔女已經大人了
1441
理工大學physiotherapy及radiology
1353
社會新鮮人入職薪酬增長放緩 政府工起薪跌2千 去年畢業學..
278
KIS international school,ok嗎?
201
GMT+8, 26-6-8 13:04, Processed in 0.218869 second(s), 5 queries , Redis On.
搜尋本版
討論區
用戶
修改頭像
個人資料
積分
用戶組
隱私篩選
密碼安全
退出
積分 0, 距離下一級還需 積分