關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 屯門語景好既幼稚園推介
發新帖
查看: 30623|回覆: 7
go

屯門語景好既幼稚園推介

Rank: 2


32
發表於 23-9-18 11:54 |顯示全部帖子
岩岩搬入屯門無耐...唔熟D學校校風/信譽/師資
而家小朋友讀緊啟思N班, 想K1轉返語景好D既幼稚園
有無家長可以推介邊間好?
希望都會用返活動教學, 著重3文2語的, 有室外場

Rank: 3Rank: 3


307
發表於 23-9-18 14:27 |顯示全部帖子
要語景,要去私幼,私立的才比較好。屯門得幾間私立,新一代 ,sunkids ,york, 晶晶等

Rank: 2


32
發表於 23-9-18 15:15 |顯示全部帖子
回覆 northernstar123 的帖子

Thank you.
黎D係咪都無學券申請架?

Rank: 3Rank: 3


195
發表於 23-9-18 16:59 |顯示全部帖子
Bellabobo 發表於 23-9-18 11:54
岩岩搬入屯門無耐...唔熟D學校校風/信譽/師資
而家小朋友讀緊啟思N班, 想K1轉返語景好D既幼稚園
有無家長可 ...

本帖最後由 bearblair 於 23-9-18 17:00 編輯

好語境仲有Joyful,但無室外場,只講英普。
宏廣三文兩語,但亦無室外場。

Rank: 6Rank: 6


6002
發表於 23-9-21 08:20 |顯示全部帖子
回覆 Bellabobo 的帖子

而家不少非弁利幼稚園都有雙語班了、尤其下午班。屯門你可以看看友愛個間東華三院高德根。

Rank: 2


72
發表於 23-9-22 09:01 |顯示全部帖子
新一代有室外場,英文同普通話語境唔錯

Rank: 2


32
發表於 23-9-25 12:29 |顯示全部帖子
回覆 cobeeeee 的帖子

星期6去左交表, 排哂隊

Rank: 1


10
發表於 24-2-2 12:13 |顯示全部帖子
千其唔好揀美樂幼稚園, 美樂個間, 偏心到一個點
如果個小朋友係好醒目, 得老師校長歡心就冇問題
如果個小朋友唔多出聲, 咁所有學校D比賽/活動就永遠都冇份永遠D活動都係果幾個小朋友參與, 係人都睇得出