用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 K1面試,除咗呢題小朋友乜都識答
發新帖回覆
查看: 5354|回覆: 18
go

K1面試,除咗呢題小朋友乜都識答

Rank: 2


33
發表於 21-11-18 15:10 |顯示全部帖子
本帖最後由 Okay媽 於 21-11-18 15:33 編輯

一幅圖,有的士丶巴士丶單車丶馬路旁邊有商店食店丶天空有白雲丶太陽丶飛機丶雀仔答曬後老師再問小朋友「見唔見到麥當當係邊?」
嗯⋯⋯小朋友望住老師又望住爸爸
之後爸爸同老師解釋返其實小朋友未食過麥當當
再之後爸爸用另外一種方法問,小朋友指咗個標志出嚟
面試完到今日過咗一個禮拜,爸爸媽媽依然無帶小朋友去食及認識麥當當
會唔會太過份

最後想講,無論結果如何,相信一切都係緣份,媽媽們放鬆啲

Rank: 4


514
發表於 21-11-18 20:56 |顯示全部帖子
回覆 Okay媽 的帖子

咁搞笑嘅? 介唔介意講下係邊間甘問?

Rank: 2


33
發表於 21-11-18 22:56 |顯示全部帖子
回覆 twinkle00 的帖子

普通幼稚園,可能無乜人識,只係好奇啲媽媽會帶兩歲幾小朋友去食呢啲嘢咩~

Rank: 3Rank: 3


472
發表於 21-11-19 13:56 |顯示全部帖子
我聽過一間係塞張紙巾入飲管!其實塞到代表啲咩?塞唔到又代表啲咩?🤔大小肌特別靈活?特別訓練過?特別聰明?香港幼稚園越來越特別?定係香港教育不嬲都甘特別!呢啲真係同佢地年齡/生活@相關的問題/活動?eg. 麥?港鐵標誌/洗手間標誌/出入口標誌有甘難諗!定係佢地覺得「麥」已經變左香港地標,我地太膚淺唔知!!!

Rank: 3Rank: 3


391
發表於 21-11-19 14:27 |顯示全部帖子
evitasing 發表於 21-11-19 13:56
我聽過一間係塞張紙巾入飲管!其實塞到代表啲咩?塞唔到又代表啲咩?🤔大小肌特別靈活?特別訓練過 ...

直覺覺得會唔會係訓練其實係睇耐性? 又或者如果失唔到睇下個小朋友會唔會發脾氣   

Rank: 2


33
發表於 21-11-19 15:10 |顯示全部帖子
回覆 pppppppppp 的帖子

無錯,應該係測試小朋友專注力及耐性,但對於細b嚟講有啲難

Rank: 4


669
發表於 21-11-19 16:03 |顯示全部帖子
Okay媽 發表於 21-11-18 15:10
一幅圖,有的士丶巴士丶單車丶馬路旁邊有商店食店丶天空有白雲丶太陽丶飛機丶雀仔答曬後老師再問小朋友「見 ...

幾年前我小朋友in過一間名幼,臨走時主任派咗粒紫色既糖俾佢,問會係咩味道,我嗰陣未俾過佢食糖,所以唔識答

Rank: 5Rank: 5


1016
發表於 21-11-19 16:05 |顯示全部帖子
回覆 evitasing 的帖子

果間我地IN咗啦 哈哈哈幾搞笑

Rank: 2


31
發表於 21-11-19 16:06 |顯示全部帖子
回覆 evitasing 的帖子

應該是,有三件物件,一張廁紙,一支筆,一條珍珠奶茶飲管,
他們的問題:如何將廁紙放通過珍珠奶茶飲管裏面!
我兒子是將鉛筆通過珍珠奶茶飲管就算了
之後老師問有沒有另外一個方法,
我孩子將廁紙放在枱上面,放上一條珍珠奶茶飲管,將支筆放在最尾,然後用一部車仔再飲管上邊行,告訴老師這是隧道,告訴老師這支筆是stop Station


正確答案,應該是用鉛筆捲起廁紙,才容易通過珍珠奶茶飲管!

真係想問邊個兩歲半孩子識得回答,大人未必即時都想得,某程度上老師都係睇你們家長和小朋友唔識做有冇發脾氣!


Rank: 2


33
發表於 21-11-19 23:29 |顯示全部帖子
回覆 HaapyPP 的帖子

如果諗到用支筆卷張紙塞入飲筒,個小朋友都好聰明喎⋯⋯但對於一個兩歲幾嘅小朋友,正如我個小朋友一定做唔到

Rank: 3Rank: 3


149
發表於 21-11-21 16:34 |顯示全部帖子
HaapyPP 發表於 21-11-19 16:06
回覆 evitasing 的帖子

應該是,有三件物件,一張廁紙,一支筆,一條珍珠奶茶飲管,

係咪Skh? Skh好鍾意出呢種題目

Rank: 4


798
發表於 21-11-21 19:10 |顯示全部帖子
Okay媽 發表於 21-11-18 15:10
一幅圖,有的士丶巴士丶單車丶馬路旁邊有商店食店丶天空有白雲丶太陽丶飛機丶雀仔答曬後老師再問小朋友「見 ...

會呀,我囡2歲,見到麥當當識指住架,仲有 超級巿場, 平時去街都會教

Rank: 3Rank: 3


288
發表於 21-11-22 11:57 |顯示全部帖子
evitasing 發表於 21-11-19 13:56
我聽過一間係塞張紙巾入飲管!其實塞到代表啲咩?塞唔到又代表啲咩?🤔大小肌特別靈活?特別訓練過 ...

睇小朋友解難能力和耐性。
唔係要求小朋友一定要做到, 呢d測試其實係主力睇過程。

Rank: 2


33
發表於 21-11-22 13:44 |顯示全部帖子
回覆 mrs.3845 的帖子

我無教呢啲,小朋友都無食呢啲,唔想太早俾佢食標志嚟講只係教咗男廁女廁咋

Rank: 3Rank: 3


309
發表於 21-11-22 16:26 |顯示全部帖子
Okay媽 發表於 21-11-18 15:10
一幅圖,有的士丶巴士丶單車丶馬路旁邊有商店食店丶天空有白雲丶太陽丶飛機丶雀仔答曬後老師再問小朋友「見 ...

弱弱地舉手...我仔2歲3個月, 食過無數次M記..
所以佢一出街見到M字就知麥X勞. (開頭佢係認到個英文字, 之後就係知呢度有野食...)




Rank: 3Rank: 3


309
發表於 21-11-22 16:30 |顯示全部帖子
HaapyPP 發表於 21-11-19 16:06
回覆 evitasing 的帖子

應該是,有三件物件,一張廁紙,一支筆,一條珍珠奶茶飲管,
你小朋友好叻, 我仔應該唔會明個老師想佢做D咩....

Rank: 2


33
發表於 21-11-22 23:40 |顯示全部帖子
回覆 klsabb 的帖子

好,等我得閒又買個開心乜乜餐俾小朋友開心吓

Rank: 4


798
發表於 21-11-26 02:03 |顯示全部帖子
Okay媽 發表於 21-11-22 13:44
回覆 mrs.3845 的帖子

我無教呢啲,小朋友都無食呢啲,唔想太早俾佢食標志嚟講只係教咗男廁女廁 ...

明白呀,係我太早守唔到防線

Rank: 2


49
發表於 21-11-26 11:01 |顯示全部帖子

回覆樓主:

本帖最後由 ajbabies2021 於 21-11-26 11:02 編輯

其實,2歲去M記有乜問題呢?麥記都有健康的兒童餐,粟米,橙汁,我小朋友2歲咁上下時已開始有吃。且,就算唔帶小朋友去吃,也可以教佢系咩 因為呢d系常識。面試老師其實系考小朋友常識,本以為人人都識的野,所以問。我自己在小朋友安全情況下,就乜都俾佢試下。小朋友系靠經驗,體驗去學習的,乜都唔試,變左乜都唔識的啦。

ps,面試 唔需要全部答啱,識曬的。放鬆d啦
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊