關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 玫瑰崗學校(小學部) 依家先報係咪太太太遲?
發新帖
查看: 6244|回覆: 5
go

依家先報係咪太太太遲?

Rank: 4


505
發表於 18-1-26 17:04 |顯示全部帖子
如果依家先打算報, 係咪太遲? 唔會有機?

請問知唔知學校係咪比較西化? 唔會勁功課? 唔會好傳統, 問下問題老師都唔鐘意?

Rank: 3Rank: 3


184
發表於 18-3-15 23:34 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我個仔舊年大抽獎派得唔好後再報都得。

Rank: 5Rank: 5


1744
發表於 18-4-11 22:45 |顯示全部帖子
大把位 俾錢又不是名校 年年都好多位 放心 應該有位

Rank: 3Rank: 3


492
發表於 18-6-14 22:23 |顯示全部帖子
doraemon622 發表於 18-4-11 22:45
大把位 俾錢又不是名校 年年都好多位 放心 應該有位

今年龍年都會大把位嗎?

Rank: 3Rank: 3


421
發表於 18-7-5 20:59 |顯示全部帖子
小平平 發表於 18-6-14 22:23
今年龍年都會大把位嗎?

我覺得真係麻麻,找其他有愛心的學校,不要嘥錢在此校

Rank: 3Rank: 3


292
發表於 18-7-12 08:41 |顯示全部帖子
bonn1231 發表於 18-7-5 20:59
我覺得真係麻麻,找其他有愛心的學校,不要嘥錢在此校

可否具體例子?打算搬到12校網,每間小學初步認識中,好快到小女參加這個遊戲⋯不過我見大家對玫小評價好壞分別好大⋯