關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 馬頭涌官立小學 放乙二有機會嗎?
發新帖
查看: 4923|回覆: 2
go

放乙二有機會嗎?

Rank: 4


895
發表於 17-11-26 16:27 |顯示全部帖子
謝謝

Rank: 4


507
發表於 17-12-2 15:38 |顯示全部帖子
rhineriesling 發表於 17-11-26 16:27
謝謝

無可能,因為放乙一都好多人唔中

Rank: 4


895
發表於 17-12-2 17:02 |顯示全部帖子

回覆樓主

(emoji)甘何壽南?聖十架呢?