用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 中學交流 協和書院交流區
樓主: pooh88
go

協和書院交流區  

Rank: 4


977
發表於 16-9-6 21:41 |顯示全部帖子

回覆:kcpak 的帖子

吓!咁大意唔怕可以去自行去彩虹果間店到訂返!開咗幾日學呀仔開心嘛?



Rank: 6Rank: 6


5691
發表於 16-9-6 23:34 |顯示全部帖子
回覆 pooh88 的帖子

開心~~呢幾日放學後佢都好悠閒,係咪真係未有功課呢??
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人

Rank: 4


977
發表於 16-9-7 08:32 |顯示全部帖子

回覆:kcpak 的帖子

我仔有呀不過唔多!今日IS要默書喇!



Rank: 6Rank: 6


5691
發表於 16-9-15 11:47 |顯示全部帖子
回覆 pooh88 的帖子

中秋節快樂~~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人

Rank: 6Rank: 6


5691
發表於 16-9-21 19:04 |顯示全部帖子
回覆 pooh88 的帖子

請問家長適應班你會去嗎?
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人

Rank: 4


977
發表於 16-9-22 17:10 |顯示全部帖子
kcpak 發表於 16-9-21 19:04
回覆 pooh88 的帖子

請問家長適應班你會去嗎?

我冇join呀!你去?

Rank: 6Rank: 6


5691
發表於 16-9-22 23:10 |顯示全部帖子
pooh88 發表於 16-9-22 17:10
我冇join呀!你去?
我仔要我去.....我本人是不想去的
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人

Rank: 4


977
發表於 16-9-22 23:13 |顯示全部帖子
kcpak 發表於 16-9-22 23:10
我仔要我去.....我本人是不想去的

哦!聽完返嚟分享下

Rank: 6Rank: 6


5691
發表於 16-9-22 23:20 |顯示全部帖子
pooh88 發表於 16-9-22 23:13
哦!聽完返嚟分享下
你仔係咪細關SIR教中史??我仔上堂上得好開心......好鍾意細關SIR
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人

Rank: 4


977
發表於 16-9-22 23:24 |顯示全部帖子
kcpak 發表於 16-9-22 23:20
你仔係咪細關SIR教中史??我仔上堂上得好開心......好鍾意細關SIR

係呀!最愛中史堂,每次上完中史都返嚟分享你仔仔係出街食定留校食午餐?我果個出去食日日匯報邊度有好野食又抵

Rank: 6Rank: 6


5691
發表於 16-9-22 23:28 |顯示全部帖子
pooh88 發表於 16-9-22 23:24
係呀!最愛中史堂,每次上完中史都返嚟分享你仔仔係出街食定留校食午餐?我果個出去食日日匯報邊度 ...
係學校食呀......我話食一個月先,佢話好.....都有好幾個同學陪佢,我有D擔心佢日日麥記
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人

Rank: 4


977
發表於 16-9-22 23:35 |顯示全部帖子
kcpak 發表於 16-9-22 23:28
係學校食呀......我話食一個月先,佢話好.....都有好幾個同學陪佢,我有D擔心佢日日麥記 ...

呀仔有冇話學校飯唔好食呀?我果個話好彩係學校食一個星期佢話no good從小我就好少帶呀仔食麥記所以佢麻麻地,lunch佢唔會去

Rank: 6Rank: 6


5691
發表於 16-9-23 13:33 |顯示全部帖子
pooh88 發表於 16-9-22 23:35
呀仔有冇話學校飯唔好食呀?我果個話好彩係學校食一個星期佢話no good從小我就好少帶呀仔食麥記所以 ...
就是因為平時少去麥記,所以驚佢成日去囉~我仔反而話學校飯OK喎.....可能小學D飯太難食......
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人

Rank: 6Rank: 6


5691
發表於 16-9-23 13:38 |顯示全部帖子
回覆 pooh88 的帖子

今日家長會由細關SIR做導師,講同仔女溝通等等.......佢講得好生鬼,亦都有學到野......好欣賞學校對學生既付出
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人

Rank: 4


977
發表於 16-9-23 15:36 |顯示全部帖子
kcpak 發表於 16-9-23 13:38
回覆 pooh88 的帖子

今日家長會由細關SIR做導師,講同仔女溝通等等.......佢講得好生鬼,亦都有學到野...... ...

細關sir講野真係好生鬼笑死我地D家長係喎!你個仔有冇話你知禽日班S1仔比佢briefing 完

Rank: 6Rank: 6


5691
發表於 16-9-23 16:40 |顯示全部帖子
pooh88 發表於 16-9-23 15:36
細關sir講野真係好生鬼笑死我地D家長係喎!你個仔有冇話你知禽日班S1仔比佢briefing 完 ...
我仔話佢無出街食飯,所以無聽細關SIR鬧乜呴........跟住先話好似係鬧有人講粗口
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人

Rank: 4


977
發表於 16-9-23 18:01 |顯示全部帖子
kcpak 發表於 16-9-23 16:40
我仔話佢無出街食飯,所以無聽細關SIR鬧乜呴........跟住先話好似係鬧有人講粗口 ...

係喎!仲有好似話問個女同學三圍小朋友問埋呢D咁既野

Rank: 3Rank: 3


281
發表於 16-9-26 16:13 |顯示全部帖子
請問你們的小朋友在小學時全級考第幾入到協和,自行定大抽獎入?可以分享下嗎?

Rank: 4


977
發表於 16-9-26 17:44 |顯示全部帖子
BabyCannan 發表於 16-9-26 16:13
請問你們的小朋友在小學時全級考第幾入到協和,自行定大抽獎入?可以分享下嗎?
...

呀仔小學冇排名次的但我估計全級排10-15左右,至於自行定攪珠入就真係唔知!因為兩次我都有揀希望幫到你啦!

Rank: 6Rank: 6


5691
發表於 16-9-26 19:06 |顯示全部帖子
BabyCannan 發表於 16-9-26 16:13
請問你們的小朋友在小學時全級考第幾入到協和,自行定大抽獎入?可以分享下嗎?
...
自行定抽獎入真係唔知,但我抽獎甲,乙第一都係填協和~~小學時全級十五左右.....
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊