關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 明慧國際幼稚園 (北角分校) 明慧15/16 PN要交第2期費用未呀?
發新帖
查看: 1424|回覆: 6
go

明慧15/16 PN要交第2期費用未呀?

Rank: 4


827
發表於 15-4-2 00:16 |顯示全部帖子
好似交完留位費就無晒消息咁既?有無人知幾時交第2期錢呀。many thz



Rank: 5Rank: 5


2675
發表於 15-4-4 22:52 |顯示全部帖子
2 May tentatively.

Rank: 5Rank: 5


2742
發表於 15-4-5 21:07 |顯示全部帖子

引用:2+May+tentatively.

原帖由 Julybabe 於 15-04-04 發表
2 May tentatively.
所以有機會5月call waiting??



Rank: 4


827
發表於 15-4-6 00:05 |顯示全部帖子

引用:2+May+tentatively.

原帖由 Julybabe 於 15-04-04 發表
2 May tentatively.
Thanks



Rank: 1


29
發表於 15-4-27 23:49 |顯示全部帖子

回覆:明慧15/16 PN要交第2期費用未呀?

今日收到信話5月2日交



Rank: 4


827
發表於 15-4-28 16:20 |顯示全部帖子
casamimocc 發表於 15-4-27 23:49
今日收到信話5月2日交
係呀我都收到啦~~

Rank: 2


48
發表於 15-5-22 17:06 |顯示全部帖子

回覆:明慧15/16 PN要交第2期費用未呀?

不時有人收call waiting信件