關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 啟思幼稚園 啟思校車去唔去何文田?
發新帖
查看: 1481|回覆: 3
go

啟思校車去唔去何文田?

Rank: 3Rank: 3


307
發表於 13-6-28 12:20 |顯示全部帖子
請問啟思校車去唔去何文田?



Rank: 3Rank: 3


325
發表於 13-6-28 12:40 |顯示全部帖子

回覆:啟思校車去唔去何文田?

去!我地住何文田,有校車



Rank: 3Rank: 3


307
發表於 13-6-28 13:27 |顯示全部帖子

回覆:tammyee 的帖子

謝謝



Rank: 3Rank: 3


353
發表於 13-7-2 12:57 |顯示全部帖子
本帖最後由 Yellow太 於 13-7-2 12:57 編輯

Hello,Creative Kln Tong?? PN or K?