- 在線時間
- 62 小時
- 最後登錄
- 14-1-10
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 572
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 12-10-5
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 194
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 766
- UID
- 1025977

|
引用:+本帖最後由+阿早!+於+13-1-7+18:39+編輯+\
原帖由 阿早! 於 13-01-07 發表
本帖最後由 阿早! 於 13-1-7 18:39 編輯
我自己本身都屬意K,但事實係, 學校好鐘意收大B。 樂基是難得的offer, 如我一定選擇樂基. 再者,大b吸收及發展也比細b優勝,換轉是我一定選擇樂基大b.
 |
|