關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 明天九龍塘樂基出result?
樓主: ramdo
go

明天九龍塘樂基出result?  

Rank: 5Rank: 5


1521
發表於 13-1-7 19:04 |顯示全部帖子

回覆:明天九龍塘樂基出result?

我個仔收左下午班中英文,但我地係選上午班的



點評

ekhc    發表於 13-1-8 00:59

Rank: 5Rank: 5


1001
發表於 13-1-7 19:05 |顯示全部帖子

回覆:明天九龍塘樂基出result?

12號交留位,通常都會比左再諗,7月頭交學費書簿費做校服,可能到時先有位call waiting。



Rank: 4


857
發表於 13-1-7 19:28 |顯示全部帖子

回覆:明天九龍塘樂基出result

Rejected too.



Rank: 5Rank: 5


1389
發表於 13-1-7 19:44 |顯示全部帖子

回覆:明天九龍塘樂基出result

rejecTed



Rank: 4


576
發表於 13-1-7 20:07 |顯示全部帖子

回覆:明天九龍塘樂基出result?

Rejected
Have other offer
無期望.....無失望



Rank: 4


766
發表於 13-1-7 20:25 |顯示全部帖子

引用:+本帖最後由+阿早!+於+13-1-7+18:39+編輯+\

原帖由 阿早! 於 13-01-07 發表
本帖最後由 阿早! 於 13-1-7 18:39 編輯

我自己本身都屬意K,但事實係, 學校好鐘意收大B。
樂基是難得的offer, 如我一定選擇樂基.  再者,大b吸收及發展也比細b優勝,換轉是我一定選擇樂基大b.



Rank: 5Rank: 5


1764
發表於 13-1-7 20:35 |顯示全部帖子

回覆:明天九龍塘樂基出result?

是reject定waiting信?



Rank: 4


635
發表於 13-1-7 20:48 |顯示全部帖子
入倒樂基的, 真係祝福你地


895
發表於 13-1-7 20:51 |顯示全部帖子

回覆:明天九龍塘樂基出result?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


635
發表於 13-1-7 20:59 |顯示全部帖子
回復 Maibubuu 的帖子

有時都未必係件唔好事, 小朋友也會表現他喜愛這學校與否。信任孩子, 不要怪責他。

Rank: 4


635
發表於 13-1-7 21:01 |顯示全部帖子
alex2305 發表於 13-1-7 20:59
回復 Maibubuu 的帖子

有時都未必係件唔好事, 小朋友也會表現他喜愛這學校與否。信任孩子, 不要怪責他。 ...
我慶幸收到reject, 如果唔係, 我同老公會有一番大討論。


895
發表於 13-1-7 21:04 |顯示全部帖子

回覆:alex2305 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


895
發表於 13-1-7 21:07 |顯示全部帖子

回覆:alex2305 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


31
發表於 13-1-7 21:18 |顯示全部帖子

回覆:ramdo 的帖子

Got the rejected letter! Sigh.....




895
發表於 13-1-7 21:23 |顯示全部帖子

回覆:ramdo 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1580
發表於 13-1-7 22:12 |顯示全部帖子
Mntabo. Which month is ur baby? Congrats! Mine is aug n rejected!

Rank: 5Rank: 5


1003
發表於 13-1-7 22:15 |顯示全部帖子
my son got PM offer ... but we've applied for AM also....

點評

ekhc    發表於 13-1-8 00:58

Rank: 3Rank: 3


258
發表於 13-1-7 22:17 |顯示全部帖子

回覆:明天九龍塘樂基出result

Reject letter too
But surprised the letter with my son's name written on it




895
發表於 13-1-7 22:28 |顯示全部帖子

回覆:judy_0811 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


852
發表於 13-1-7 23:12 |顯示全部帖子

引用:我個仔收左下午班中英文,但我地係選上午班

原帖由 mntabo 於 13-01-07 發表
我個仔收左下午班中英文,但我地係選上午班的
恭喜哂👍。請問你有冇上樂基play group只係想調查下有幾多人取錄了是有上樂基的playgroup. 謝謝