關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 今年有沒有20分入華仁/聖約瑟?
發新帖
查看: 1752|回覆: 11
go

今年有沒有20分入華仁/聖約瑟?

Rank: 5Rank: 5


2974
發表於 12-11-26 15:39 |顯示全部帖子
今年有沒有20分入華仁/聖約瑟?

Rank: 5Rank: 5


1449
發表於 12-11-26 15:40 |顯示全部帖子
20分 failed

點評

meloeskie2  St. Jo or 華仁?  發表於 12-11-26 15:44

Rank: 3Rank: 3


170
發表於 12-11-26 15:50 |顯示全部帖子
20分failed華仁

點評

meloeskie2  Good luck on lucky draw!  發表於 12-11-26 17:56

Rank: 5Rank: 5


2974
發表於 12-11-26 15:51 |顯示全部帖子
知唔知今年係咪一定要25分先得呢?

醒目開學勳章 王國會長 貢獻勳章


1937
發表於 12-11-26 15:53 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1290
發表於 12-11-26 15:56 |顯示全部帖子
有人20份入到華仁

點評

meloeskie2    發表於 12-11-26 16:47

Rank: 3Rank: 3


136
發表於 12-11-26 16:06 |顯示全部帖子

回覆:今年有沒有20分入華仁/聖約瑟?

有没有派位名單



Rank: 2


73
發表於 12-11-26 16:38 |顯示全部帖子
同事個小朋友20分中左聖約瑟.

點評

meloeskie2    發表於 12-11-26 16:47

Rank: 5Rank: 5


2974
發表於 12-11-26 16:47 |顯示全部帖子
咁都好d,20分都有機會,不過都要好幸運先得!

Rank: 5Rank: 5


1225
發表於 12-11-26 17:18 |顯示全部帖子
I just got 15 pts, of course failed.

But my colleague's son had 20 pts, got the seat lucky at WY.

點評

meloeskie2  Good luck on lucky draw!  發表於 12-11-26 17:55

Rank: 2


92
發表於 12-11-26 17:23 |顯示全部帖子
my friend's son 20pts got the seat st jo!

點評

meloeskie2    發表於 12-11-26 17:55

Rank: 5Rank: 5


1449
發表於 12-11-26 17:52 |顯示全部帖子
回復 Bengylum 的帖子

華仁 20分 Failed

點評

meloeskie2  Good luck on lucky draw!  發表於 12-11-26 17:55